کد خبر: 894777
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مدیر کل زندان های استان اصفهان :
مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: آمار جرایم مالی در استان ۳۹ و نیم درصد رشد داشته است و در این زمینه نیازمند همراهی مردم و همکاری خیرین این استان هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، اسدالله گرجی زاده با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: حضور خیرین در استان اصفهان نعمتی است که با تشکیل سازمان‌های مردم نهاد مختلفت کمک‌های بسیاری به حوزه زندان‌ها داشته و خیریه امام موسی کاظم (ع) در این زمینه فعالیت‌های قابل تقدیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک خیریه امام موسی کاظم (ع) ۵۵ سری جهیزیه به خانواده مددجویان اصفهانی اهدا شده است، گفت: امسال نیز باکمک این خیریه ۳۵ سری جهیزیه برای خانواده‌های زندانیان اهدا شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر رشد اندیشه‌های خیرخواهانه و در پی آن رشد خیریه‌ها بوده است، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها همت مردم برای کمک به مستمندان همواره مشاهده شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر نتوانیم به خانواده‌های زندانیان کمک کنیم به رشد آسیب‌های اجتماعی کمک کرده‌ایم، افزود: متاسفانه این خانواده ها نیازهای بسیاری دارند که در صورت عدم تامین، برخی از آنها برای رفع نیازشان دست به اقدامات مجرمانه می‌زنند و این امر منجر به افزایش آسیب‌ها می‌شود.

گرجی‌زاده با تاکید براینکه بسیاری از فرزندان این مددجویان تحصیل کرده هستند، گفت: با ورود پدر یک خانواده به زندان، فرزندان با سرخوردگی و ناامیدی وارد حوزه‌های جرم‌خیز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خیریه امام موسی کاظم (ع) در طول سال‌های فعالیت‌های خود به هزار زندانی در استان اصفهان کمک کرده است، گفت: این خیریه از سال ۸۹ تابه حال بیش از پنج  میلیارد تومان کمک مستقیم و دو میلیارد تخفیف از شکات داشته است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اصفهان با تاکید براینکه فعالیت‌های خیر خیرین استان در جهت آزادی زندانیان باید توسط مردم الگوبرداری شود، گفت: ما نیازمند گسترش امور خیر توسط مردم و در پی آن کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه هستیم.

وی با تاکید براینکه آمار جرایم مالی در استان ۳۹ و نیم درصد رشد داشته است، افزود: اداره کل زندان‌های استان از مردم و خیرین تقاضای کمک دارد چرا که تامین تمام نیازها در این حوزه از طریق دولتی برای این دستگاه وجود ندارد.

گرجی‌زاده کار کمک به خانواده زندانیان را هم پای مدرسه و مسجد سازی دانست و گفت: این دستگاه کمک‌های مردمی را در جای خودش هزینه می‌کند و باید تمام مسئولان بدانند که آسیب‌ها و مشکلات زندانیان همگی به جامعه منتقل می شود و این آسیب ها به حوزه های دیگر نیز صدمه می زند.

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار