کد خبر: 894758
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
یکی دیگر از جانبازان شیمیایی اصفهان به لقاءالله پیوست
پیکر مطهر جانباز شهید "حمیدرضا سلیمیان‌ریزی" پس از تشییع باشکوه، همجوار دوستان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، پیکر پاک و مطهر جانباز شهید "حمیدرضا سلیمیان‌ریزی" پس از نماز جمعه از مصلای امام خمینی (ره) اصفهان بر روی دوش نماز گذاران نماز جمعه  تا گلستان شهدای تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید حمیدرضا سلیمیان‌ریزی جانباز 70 درصد بود که پس از سال‌ها استقامت، صبر و تحمل درد، 11 بهمن 96 پس از هفته‌ها بستری و تحت مراقبت بودن در یکی از بیمارستان‌های شیراز دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان نیز در این رابطه پیام تسیلتی صادر کرد که به شرح ذیل است:

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند. بدون تردید حماسه فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره به یادگار خواهد ماند و یاد و نام این عزیزان در زمره خادمین فرهنگ مجاهدت و ایثار و شهادت جاودانه خواهد شد

در دو روز گذشته نیز 3 شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون به نام‌های سید قربان موسوی، سید یاسین حسینی و اسماعیل سروری بر دستان مردم شهرستان‌های نجف‌آباد و درچه تشییع و به خاک سپرده‌شده بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار