کد خبر: 894750
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
فیلم بمب؛ روایتی عاشقانه از دهه 60
فیلم «جشن دلتنگی» مضمونی اجتماعی دارد و به آسیب‌های فضای مجازی می‌پردازد. یک فیلم کلاسیک درباره اقتضائات زندگی امروزی است که ما با آنها دست به گریبان هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فیلم بمب؛ یک عاشقانه" تازه‌ترین اثر پیمان معادی، روایتی از نوستالژی‌های دهه شصت بوده که ایرج (پیمان معادی) و میترا (لیلا حاتمی) زن و شوهری فرهنگی هستند که در تهران سال 66 و در میانه بمباران‌ها دچار سردی شده اند و قهر کرده‌اند. آن ها آن قدر به انتها رسیده اند که حتی پس از شنیدن صدای آژیر قرمز هم به پناهگاه نمی‌روند و چیزی برای از دست دادن ندارند. از طرفی یکی از شاگردان ایرج در نوجوانی عاشق دختر همسایه شده است و...

لیلا حاتمی، پیمان معادی، ارشیا عبداللهی، حبیب رضایی، سیامک انصاری و سیامک صفری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم "بمب؛ یک عاشقانه" روز جمعه در سینما سپاهان اصفهان به روی پرده ‌فت.

 پوریا آذربایجانی امسال  با دومین اثر سینمایی خود با نام «جشن دلتنگی» در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. تهیه‌کنندگی این فیلم را علی قائم مقامی عهده‌دار شده است.

فیلم «جشن دلتنگی» مضمونی اجتماعی دارد و به آسیب‌های فضای مجازی می‌پردازد. یک فیلم کلاسیک درباره اقتضائات زندگی امروزی است که ما با آنها دست به گریبان هستیم.

در این فیلم بابک حمیدیان، محسن کیایی، بهنام تشکر، مینا ساداتی، پانته آ پناهی‌‌ها، ساغر قناعت، پریوش نظریه، روزبه فدوی، عرفان ناصری، علی دهبان و ندا عقیقی به ایفای نقش پرداختند. مینا ساداتی و بابک حمیدیان در این فیلم نقش یک زوج جوان را بازی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار