کد خبر: 894613
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
یاداشت: 22بهمن خلق حماسه انقلاب اسلامی
سیل خروشان انقلاب اسلامی که از دل بهمن ۵۷ به راه افتاد متوقف شدنی نیست،خلق حماسه ی انقلاب اسلامی شکستن حصر بلوک شرق و غرب وتولید بلوک ثالثی به رنگ خدا درپی داشت.

دست خدا را در خلق شور حماسی ملت ایران در ۲۲بهمن ۵۷ را به وضوح می توان دید ،بار دیگر زمین پیروزی خون بر شمشیر را به صحنه تصویر کشید ، تقابل هابیلیان را در مقابل قابیلیان،صف محکم حسینی ها در مقابل یزیدیان نمایان شد.

انقلاب اسلامی موجب شد تا جهانی را از رنج زنجیر بدرآورد،خداوند متعال مائده های آسمانی اش را از پیروان مکتب فاطمی دریغ نمی کند .

روح خدا در روح الله زمان متجلی و عصای موسوی اش سحر ساحران را درهم شکست وموجب آزادی ملت از چنگال فرعون زمان شد.

فروعونی که خود را خدا ننامید اما در زمین با خدا دشمنی می نمود،راه خدا را بر بندگانش سدو آنهارا به استعمار و استعضعاف  کشانده بود.

سایه شوم سیاه دیو پلید آنچنان بر سر ملت سایه افکند بودکه کسی امید رهایی نداشت تا نور فرشته ی زمان در روح الله خود نمایی نمود ودریچه های روشنایی در اوج نا امیدی باز شد وچه کرکسهایی را در مسیر روشنایی همچون کبوتر در آسمان امید به پرواز درآورد.

انقلاب اسلامی به قامت خمیده ی ملت از جور ستم شاهی اقتدار به ارمغان آورد ،اقتداری که خلق حماسه انقلاب به شهدای انقلابش آبرو بخشید و رود حیاط آنها را وصل به دریایی ابدیت کربلا نمود وجهل را  به آگاهی مبدل ساخت.

انقلاب اسلامی ،انقلاب مردم با پشتوانه مردم بود، مردمی بصیر و آگاه در مسیرحضورامام  که تابلوهای متعددی در مسیر ملتش نصب کرد که جاده انقلاب لغزنده است  ونگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

مراقب باشیم در چنگال انحراف گرفتار نشده و عقب گرد به سمت طاغوت نداشته باشیم.

 سعادت فرجام کار ملت منتظر در این است که بداند پرچم موسای انقلاب بدست هارونش سپرده شده است.مبادا با نافرمانی از هارون زمان ، او را به استعضاف کشانده و مقلد سامری شوند وباید در مسیر ولی زمانش دائما بگویند با ندای بلند ای علمدار ولایت اینک این پرچم که در دست شماست از حیدر و  زهرا و مصطفی است و پرچم خون عشق خم نبود در مقابل بادهای شیطان افزاحماسه های بزرک از برافراشته شدن این پرچم آمده است

 پدید . کسی شکوه فصل بهاران به این عظمت از زایش  بهمن ندید ،دفتر تاریخ ؛شگفت است از مصادف حق و باطل اما عظمت ملکوتی را در کوه عشق انقلاب باید یافت ؛ انقلابی که فرزندانی چون ایثار و گذشت ؛ مقاومت  ؛استقلال ؛ آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد ودشمن را از خاک بدرکرد.

فرزندان انقلاب  روح الله از مرگ نهراسیدند دل را سپر نیزهای دژ خیمان های طاغوتیان کردند واز ساحل پیروزی مردانه بیرون آمدند ؛پیراهن شهادت را مردانه پوشیدند ؛حلق را به خنجر خصم سپردند چون به حیات جاودانه شوق و امید ایمان  داشتند.

اینک ماییم و  گذشت ازصفین ، اما باید بدانید که نهروان در پیش است ؛فتنه ی نشیمن های کوه جمل از بین رفتنی نیست و اشعریها در دامان طاغوت به بار نشسته اند؛ سیر حکمیت در مسیر تاریخ تکرار شدنی است ، تا آزادی را در چنگال بردگی بار دیگر به نمایش گذارد اگر فتنه ی سکوت مجال پیدا کندعاشوراها در پیش است .

انقلاب اسلامی شوق ظهور ولی را برای امت اسلامی در مسیرحضور مسطح نمود ؛تا عمارها به پا خیزند و راهزنان مسیر ظهور را بر ره یافتگان حضور نبندند سنت ها را به بدعت مبدل ننموده و بدعت ها را به سنت تبدیل نکنند.

ارمغان آزادی ملت را در کامش با اماج فتنه ها تلخ ننماید و اورا در مسیر بردگی نوین رهنمون نسازد ؛استقلال را با مدیریت ناصحیح به وابستگی مبدل ننموده وعزتش را به باد ندهد .

انقلاب اسلامی دنیای حسنه برای ملت به ارمغان آورده که دغدغه وابستگی اقتصادی را از او بگیرد انقلاب اسلامی جمهوریتش را با انتخاب آگاه و آگاهی بخشیدن در غالب مردم سالاری دینی به نمایش گذاشته  است ، مبادا عده ایی اورا در مسیر دو قطبی و سیاسی کاری مردد نماید ودر انتخاب صحیح ملت امر را براو مشتبه کنند.

انقلاب اسلامی است که  ملت را در مسیرحقیقی نگه داشته و گفتمانش را به عنوان یک میراث حفظ  خواهد کرد ؛چرا که پیدایش انقلاب و ماهیت آن برای ملت با عدالت اجتماعی و جلوگیری از خویی اشرافیگری زودن فقر و فحشا از چهره ی جامعه دوری از افراط گرایی و پرهیز از تفریط گرایی  مارا درمسیر ولایت با تمسک به حبل متینش در آرمان های انقلاب " اولئک علی هدی من ربهم و اولئک هم المفلحون" قرارخواهدداد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار