کد خبر: 894528
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
هادی عسگری

المپيك زمستاني 2018 روي آنتن شبكه ورزش
رئيس شوراي تخصصي ورزش سازمان صدا و سيما اعلام كرد بازي‌هاي المپيك زمستاني كره‌جنوبي را براي علاقه مندان پخش مي‌كنيم. 
اصغر پورمحمدي رئيس شوراي تخصصي ورزش سازمان صدا و سيما اعلام كرد: امتياز ‌پخش بازي‌هاي المپيك زمستاني 2018 كره جنوبي خريداري شده و اين بازي‌ها براي علاقه مندان به ورزش‌هاي زمستاني از جمعه 20 بهمن از كانال ورزش سيما پخش خواهد شد. 

اعتراض نماينده مجلس از به كار بردن واژه «خليج» در برنامه«هفت»
نماينده شبستر در مجلس نسبت به استفاده از واژه «خليج»به جاي «خليج فارس» در برنامه «هفت»اعتراض كرد. 
معصومه آقاپور عليشاهي درباره استفاده از كلمه خليج در برنامه سينمايي «هفت» از سوي منتقد برنامه گفت: من اعتقادم اين است كه احترام مسجد را بايد متولي آن داشته باشد، اين يك ضرب المثل است كه در فرهنگ ما وجود دارد. اگر ما نسبت به خليج فارس تعصب نداشته باشيم بر اساس چه اعتباري از ديگران بايد توقع داشته باشيم. وي افزود: كساني كه اين چنين صحبت مي‌كنند قاتلاني هستند كه با تفنگشان با شليك بي‌صدا طرف را مي‌كشند تا فارس بودنمان و خليج فارسمان را تا ابد حفظ و بر آن تأكيد ‌كنيم. زماني كه فرهنگ و پيشينه‌اي نداشته باشيم مفهوم هم نداريم و حتماً اين را به عنوان يكي از زمينه‌هاي رشد بايد حفظ كنيم. در برنامه هفت، غلام‌عباس فاضلی منتقد برنامه که در نقد فیلم «لاتاری» صحبت می‌کرد از لفظ «خلیج» به جای عنوان «خلیج‌فارس» استفاده کرد.

پخش سريال جديد «تصوير تار» از راديو 
سريال جديد راديويي «تصوير تار» به كارگرداني محمد پورحسن از ۱۹ بهمن روي آنتن راديو نمايش مي‌رود. 
نويسندگي اين نمايش راديويي را حسين يعقوبي بر عهده دارد و داستان آن درباره زن و شوهري است كه براي ماه عسل به ويلايي در شمال مي‌روند اما آنجا دچار بحران شده و... 
در اين سريال راديويي هنرمنداني چون رحمان باقريان، شهيندخت نجف زاده، مهرداد مهماندوست، شيوا رفيعيان، مينو جبارزاده، مجتبي طباطبايي و علي ميلاني به ايفاي نقش پرداخته‌اند. «تصوير تار» به تهيه‌كنندگي اشرف السادات اشرف‌نژاد، صدابرداري: حيدر صفدري و افكت: محمدرضا قبادي فر از فردا ساعت 20:30 از راديو نمايش پخش مي‌شود. 

ماجراي تست گريم اكبر عبدي و شباهت به ترامپ
عبدالله اسكندري درباره تست گريمي كه از اكبر عبدي منتشر كرده و شباهت آن به ترامپ رئيس‌جمهوري امريكا توضيح داد. 
به گزارش مهر، عبدالله اسكندري طراح چهره پردازي و گريمور سينما و تلويزيون ايران ۱۷ بهمن تصويري از تست گريم اكبر عبدي در صفحه اجتماعي خود منتشر كرد كه شباهتي با چهره دونالد ترامپ دارد و اين عكس به سرعت در فضاي مجازي چرخيد و با توجه به اينكه اسكندري نامي از پروژه‌اي كه اين گريم براي آن انجام شده نبرده بود علامت سؤال‌ها بيشتر شد. عبدالله اسكندري در توضيح اين عكس به خبرنگار مهر گفت: اين عكس به پروژه‌اي سينمايي تعلق دارد كه چون ديگر از آن گريم استفاده نشد و حيف بود من آن را منتشر كردم. 
وي درباره اين گريم و شباهت آن به دونالد ترامپ رئيس‌جمهور امريكا بيان كرد: قرار نبود اكبر عبدي به عنوان ترامپ گريم شود وگرنه مي‌توانستم چهره او را مثل خود ترامپ گريم كنم بلكه اين تست گريم از آنجا كه در يك فيلم طنز بود فقط قرار بود ترامپ را تداعي كند. اسكندري يادآور شد: به هر ترتيب اين تست گريم و ايفاي نقش توسط اكبر عبدي نهايي نشد و چون احساس كردم حيف است كه ديده نشود آن را منتشر كردم. 
اين چهره پرداز پيشكسوت در پايان گفت: اكبر عبدي مرد هزار چهره است و خوب مي‌توان صورت وي را گريم كرد. 
تست گريم اكبر عبدي متعلق به فيلم «لازانيا» به كارگرداني حسين قناعت و تهيه كنندگي احمد احمدي بوده كه بعد از مدتي جواد رضويان جايگزين اكبر عبدي مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار