کد خبر: 894410
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: وظيفه ما امروز سنگين است و هرچه جلوتر می‌رویم پیچیده‌تر و دشوارتر خواهد شد و باید پايه تفكر بسيجي كه بر اساس بصيرت و احساس مسؤوليت بنا نهاده شده است را زنده نگه داريم و ترويج كنيم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد، مهدی ساعی در گردهمایی مسؤولان نظارت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج نجف‌آباد، اظهار کرد: شهدا نقش خودشان را بسیار زیبا ایفا کرده و گران‌مایه‌ترین سرمایه زندگی عمرشان را تقدیم کردند.

وی افزود: وظیفه ما امروز سنگین است و هرچه جلوتر می‌رویم پیچیده‌تر و دشوارتر خواهد شد و باید پایه تفکر بسیجی که بر اساس بصیرت و احساس مسؤولیت بنا نهاده شده است را زنده نگه داریم و ترویج کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب، بیان کرد: دشمنان و مستکبران از پیروزی انقلاب اسلامی ناخوشایند و ناراحت هستند و از ابتدای انقلاب تاکنون با هر ترفند و حیله‌ای که توانستند درصدد ضربه زدن به این انقلاب بوده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمنان چالش‌های زیادی را از اول انقلاب تاکنون برای کشور به وجود آورده‌اند که نمونه‌ای از آن جنگ تحمیلی 8 ساله بود که به لطف خدا از این چالش به خوبی عبور کردیم.

ساعی در ادامه خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی کشورهای دنباله‌رو غرب با آن‌ها همکاری کردند البته در این جنگ در واقع تمام دنیا با ما می‌جنگید.

وی ادامه داد: در دهه 70 مواجهه شدیم با یک سری آدم‌های ریزشی، تجدیدنظرطلب و قدرت‌طلب که این هم یکی دیگر از چالش‌های انقلاب بود و خروجی آن فتنه 78 شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد بیان داشت: دشمن در همه توطئه‌ها شکست خورده و جمهوری اسلامی پیروز و روز به روز پیشرفت کرده و از موفقیت‌های انقلاب اسلامی و نفوذ ما در منطقه بسیار عصبانی است.

وی گفت: دشمن به دلیل شکست‌های پی‌درپی در صدد فتنه دیگری درآمد که خروجی آن فتنه 88 بود که با درایت و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم در سراسر کشور در 9 دی، نقشه‌های دشمن در فتنه 88 نقش بر آب شد.

ساعی در رابطه با فتنه اخیر مطرح کرد: دشمن با سوءاستفاده از شبکه‌های اجتماعی و سیاه نمایی درصدد فتنه جدیدی بود البته مشکلاتی در جامعه وجود دارد که مسؤولان باید پاسخگوی آن‌ها باشند و در راه خدمت به مردم و اعتلای جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بسیجیان که امروز می‌خواهیم جا پای شهدا بگذاریم باید احساس مسؤولیت و بصیرت خود را در دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب نشان بدهیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار