کد خبر: 894360
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
محمدجواد حق شناس، فعال سياسي اصلاح‌طلب و مديرمسئول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي (روزنامه حزب مهدي كروبي) طي يادداشتي در روزنامه اعتماد نوشته كه...
محمدجواد حق شناس، فعال سياسي اصلاح‌طلب و مديرمسئول روزنامه توقيف شده اعتماد ملي (روزنامه حزب مهدي كروبي) طي يادداشتي در روزنامه اعتماد نوشته كه «آينده كشور و جريان اصلاح‌طلب ايجاب مي‌كند اين جريان سياسي به عنوان يك جريان تأثيرگذار بتواند در فضاي گفتماني كشور همچنان پر اثر نقش آفريني كند. با توجه به سوابق مديريتي جريان اصلاح‌طلب، اميدوار هستم حاكميت سياسي كشور در نوع رفتاري كه با جريان اصلاح‌طلب داشته كه به شدت پر اشتباه بوده تجديد نظر كرده و فضايي را فراهم كند كه با افزايش مشاركت‌هاي سياسي، اين جريان بتواند با اتكا به رأيي كه با پشتوانه مردم دارد، وارد عرصه عمل و خدمت شود.»

وقتي اصلاح‌طلبي مثل حق شناس با آن سابقه نگفتني حزب متبوعش در فتنه 88 سخن از سوابق مديريتي اصلاح‌طلبان مي‌گويد، قلم مي‌ماند كه چه بايد بنويسد! از اتهام تقلبي كه دبيركل حزب به نظام وارد كرد تا دروغ بي شرمانه تجاوز به زندانيان تا همه اتهامات ريز و درشت ديگري كه به جمهوري اسلامي نسبت دادند و نظام با رأفت با آنان تعامل كرد و امثال محمدجواد حق شناس به راحتي در انتخابات كانديدا شده و رأي مي‌آورند و ... حالا به همان نظام مي‌گويند رفتار شما با جريان اصلاح‌طلب اشتباه بوده است! نمي‌شود مقابل نظام ايستاد و اردوكشي خياباني كرد و انواع تهمت‌ها را زد و بعد گفت ما را به رأس مديريتي نظام راه بدهيد. حالا بماند كه هم اكنون قوه اجرايي و بخش اعظمي از قوه مقننه دست اصلاح‌طلبان است و باز مي‌خواهند اداي اپوزيسيون خارج از نظام را دربياورند. 
 
قدرت را به جهانگيري برگردانيد!
حميدرضا جلايي‌پور، فعال سياسي اصلاح‌طلب اخيراً در مصاحبه‌اي خواستار اعاده قدرت جهانگيري در دولت شده و عملاً بر مواضعي صحه گذاشته كه حضور واعظي در دفتر رئيس جمهور را باعث به حاشيه رفتن جهانگيري در دولت مي‌دانند. او در عين حال خواستار بازسازي تيم اقتصادي روحاني شده است. جلايي‌پور مي‌گويد: «يكي از وظايف اصلاح‌طلبان اين است كه سازماندهي جبهه اصلاحات بايد منسجم‌تر عمل كند. شوراي اصلاح‌طلبان به حضور افراد مجربي مثل بهزاد نبوي، امين‌زاده و ميردامادي نيازمند است. جناب روحانى درپاسخ به اعتراضات شايسته است اولا تيم اقتصادي‌اش را بازسازى كند. هر ابر‌چالش جامعه بايد در دولت يك مسئول مشخص داشته باشد. شايسته است قدرت جهانگيرى در دولت اول روحانى دوباره اعاده شود. خود روحانى شايسته است حاكميت را بر سر امور كليدى (مثل جايگاه نظاميان در اقتصاد، بازسازى صداوسيما و غيرسياسى عمل كردن قوه قضائيه) به اجماع نزديك كند. دولت چتر اجتماعى‌اش را براى قشرهاي آسيب پذير شفاف و كارا كند. »
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
هرقدر که به عقب بروید مطمنا دشمن بجلو می اید
ناشناس
|
France
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
1
0
حالا این جهانگیری چه گلی بسر این طیف زده بماند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
شرم و خجالت چیز خوبیه اگه این افساد طلبا داشتن؛‌ تقریبا نزدیک به 30سال ازسنوات انقلاب ؛دولت و مجلس و مصلحت نظام دستشون بوده و متاسفانه بیشتر به دنبال اغراض سیاسی خودشون بودن تا کار کردن برای مردم و پیشرفت کشور ؛ هنوز هم زبونش عین زبون افعی درازه؛ افساد طلبای نابکار.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار