کد خبر: 894245
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
معاون بهبود توليدات گياهي جهاد كشاورزي كردستان:
معاون بهبود توليدات گياهي جهادكشاورزي كردستان گفت: صاحبان تراكتور و كمباين در استان تنها تا ١٥ اسفند ماه فرصت دارند كه براي شماره‌گذاري ماشين آلات خود اقدام كنند چرا كه از سال آينده تنها سهميه سوخت به ماشين‌هاي شماره‌گذاري شده تعلق خواهد گرفت.

فرید سپری در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: استان کردستان ٢٧ هزار تراکتور و هزار دستگاه کمباین دارد که در کمیسیون‌های قاچاق کالا و ارز مقرر شده است برای جلوگیری از هدررفت سوخت در این عرصه اقدامات لازم برای ساماندهی و شناسایی دقیق ماشین آلات بخش کشاورزی صورت گیرد.

وی افزود: صاحبان تراکتور و کمباین در استان کردستان اگر تا ١٥ اسفند اقدام به شماره‌گذاری ماشین‌آلات خویش نکنند هیچ سهمیه سوختی در سال ٩٧ به آنان تعلق نخواهد گرفت.

سپری اظهار کرد: هفت هزار و ٦٠٠ دستگاه تراکتور و کمباین در استان کردستان مشمول این طرح هستند که تاکنون ٣٢ درصد این ماشین‌آلات از سوی صاحبانشان اقدام به شماره‌گذاری شده‌اند.

وی هشدار داد: اگر کشاورزان نسبت به شماره‌گذاری اقدام نکنند سال آینده برای دریافت سوخت مشکل پیدا خواهند کرد و عواقب این امر نیز برعهده خودشان خواهد بود.

سپری اعلام کرد: شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی هم اکنون با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن توسط شرکت‌های تعاونی مربوطه در شهرستان‌های مختلف استان انجام می‌شود و کشاورزان به آسانی می‌توانند این مهم را عملیاتی نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر