کد خبر: 894242
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر:
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری کلاهبرداری فردی که به بهانه برنده شدن شهروندان در یک مسابقه از آن‌ها اخاذی وگلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، علی جعفری نژاد در رابطه با دستگیری یک کلاهبردار توسط پلیس فتا اظهار کرد: در پي شکايت خانمی از شهرستان خميني شهر مبني بر اينکه شخصي با ترفند تماس از راديو و اعلام برنده شدن در مسابقه، وي را به پاي عابر بانك كشانده واقدام به گرفتن رمز دوم کارت بانکي و برداشت مبلغ 130 ميليون ريال از حساب او کرده ، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پليس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه در پيگيري و تحقيقات اوليه مأموران صحت موضوع تایید شد افزود: ماموران پلیس فتا پس از انجام کارهای تخصصی موفق شدند عامل این برداشت ها را شناسایی و دستگیر کنند .

جعفری نژاد ادامه داد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی و برداشت مبلغ 130 میلیون ریال از حساب این شهروند اعتراف کرد. شهروندان به هيچ عنوان پاسخ تماس های مشکوک مبنی بر برنده شدن در مسابقات مختلف را ندهند و تحت هيچ شرايطي اطلاعات شخصي و بانکي خود را در اختيار آنان قرار نداده و فريب پيشنهادهاي واهي عوام فريبانه کلاهبرداران را نخورند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر ضمن هشدار در خصوص برداشت هاي غيرمجاز اينترنتي از حساب بانکي کاربران از شهروندان خواست رمز اول و دوم حساب هاي بانکي خود را بلافاصله پس از دريافت کارت هاي بانکي و به صورت دوره اي تغيير دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار