کد خبر: 894030
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
لازم است رسانه ها به ویژه صدا و سیما بیش از پیش برای آموزش و اطلاع رسانی مردم در صرفه جویی مصرف آب وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر یکشنبه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال با کاهش شدید بارش باران و برف مواجه بودیم بنابراین وضعیت خوبی در حوزه آب اشامیدنی نخواهیم داشت و باید مسئولان شفاف و روشن برای مردم روشن سازی کنند.

علیرضا نصر اصفهانی گفت : مسئولان باید مشکلاتی که در حوزه تامین منابع آبی داریم را برای مردم بازگو کنند و آنها را دعوت به صرفه جویی در آب کنند.

وی افزود : امروز شاهدیم، رفتارهای صرفه جویانه در مصرف آب در بین مردم شهر، محله و خانه دیده نمی شود و لازم است رسانه ها به ویژه صدا و سیما بیش از پیش برای آموزش و اطلاع رسانی مردم وارد شود.

 نصر اصفهانی با بیان اینکه از آب به عنوان طلای آبی یاد می شود، تاکید کرد: در صورتی که از این طلا به خوبی محافظت نشود در آینده با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

وی مدیریت مصرف آب را یکی از ارکان توسعه کشور دانست و افزود: اگر می‌خواهیم خودمان را به عنوان یک کشور توسعه یافته معرفی کنیم و در این مسیر گام برداریم برای رسیدن به آن باید مصرف آب را مدیریت کنیم، اما طبق اخبار اعلام شده شرایط خوبی نداریم.

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر