کد خبر: 893313
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
دادستان کل کشور با گلایه از برخی مدیران:
دادستان کل کشور گفت: وقتی ندانم‌کاری و ضعف مدیریت وجود دارد و مدیری نمی‌تواند کار کند، برود کنار؛ اگر می‌بیند نمی‌تواند کلان شهری را درست مدیریت کند و ضعف در مدیریتش است کار را رها کند.

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور در بیست و یکمین گردهمایی مسئولان حقوقی سراسر کشور در ستاد ناجا به سوءاستفاده دشمن از ضعف مدیریت، بی‌تدبیری و ندانم‌کاری تعدادی از مدیران ضعیف نام برد و اظهار داشت: در حوادث طبیعی متأسفانه حادثه را تبدیل به جریانی می‌کنید که دشمن از آن سوءاستفاده می‌کند. 

وی گفت: دشمن مترصد است از یک ضعف مدیریتی بهره‌برداری کند، هر چند کوچک باشد. 

دادستان کل کشور تصریح کرد: در حادثه بارش برف شاهد ضعف مدیریت بودیم و یک نارضایتی ایجاد شد. 

وی گفت: یک مدیر باید در تدبیر و نگرش خود به مسائل، طوری برنامه‌ریزی کند تا حادثه با کمترین هزینه به نتیجه مطلوب برسد. وقتی ندانم‌کاری و ضعف مدیریت است و مدیریت نمی‌تواند کار کند، برود کنار؛ اگر می‌بیند نمی‌تواند شهر کلان را درست مدیریت کند و ضعف در مدیریتش است رها کند. 

این مقام ارشد دستگاه قضایی اعلام کرد:‌ اگر یک وزارتخانه یا یک دستگاه را مدیری نمی‌تواند مدیریت کند و به وظایفش درست عمل کند، عذرخواهی کند، نه عذرخوهی شفاهی بلکه کار را به افراد توانمند بسپارد. 

وی به وظیفه دادستانی و دستگاه قضایی در دفاع از حقوق عمومی پرداخت و گفت: ما در خیلی از مسائل ورود پیدا می‌کنیم، جایی که دفاع از حقوق عمومی مردم مطرح باشد. 

منتظری تصریح کرد: شب گذشته وقتی عده‌ای مسافر داخلی و خارجی تحت شرایط بدی در فرودگاه امام بودند، من به معاون مربوطه تماس گرفتم که شبانه برود و بررسی کند که چرا باید چنین فضا و شرایطی به وجود بیاید. 

وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی همه اخلاق انسانی را برای بالا بردن قیمت بلیط کنار گذاشتند، تاکسی‌دارها یک جور، مسئول پاک کردن برف فرودگاه یک جور و مجموعه‌ای دست به دست هم دادند ضعف در مدیریت باشد و مردم شعار بدهند «مدیر بی‌کفایت خجالت خجالت». 

وی گفت: مدیر باید تکلیفش را بداند، حقوق می‌گیرد که برای مردم کار کند، چای خوردن و پشت میز نشستن ملاک نیست.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
دادستان کل کشور " عده ای مخالف رئیس دولت نهم ودهم " از
تغییرات وزرا ومدیرانی که فکر می کرد ناتوان هستند " ایراد
می گرفتند " اکنون وزرا ومدیران ناتوان در انجام امور محوله در دولت یازدهم ودوازدهم " چنان به میزها چسبیده اند " که نمی دانیم از کدام چسب مرغوبی استفاده کرده اند " که نمی توان انان را از میز جداکرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
جناب دادستان !!!یقینا"این ...واین اقایان بی کفایت که خوب اختلاس میکنن و تمام تلاششان در ارتباط گیری با اربابان غربی شان است ،فقط وفقط بفکر ناراضی تراشی اند. بابا مگه تاحالا توی این مملکت برف نیامده ،؟مگه مدیریت اینجوریه ؟ اگه به خورو خواب وحقوقهای نجومی گرفتن باشه که هرپیر زن فرتوتی هم میتونه مثل این اقایون مدیریت کنه ! با حرفهای مفت وخوشگل گوش فلک را کر میکنن وسرمایه نظامند ولی با ذره ای برف همه چیز بهم میریزه وعین ... توی گِل گیر میکنن بعدش هم با یک عذر خواهی همه چیز را ماست مالی میکنن و فرداش با وقاحت تمام به دوربین خیره میشن ورّاجی میکنن شمارابه خدادست این بی حیاها را ازحلقوم ملت کوتاه کنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
خوب بهانه افتاده دستتون .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار