کد خبر: 893277
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
در واکنش به اظهارات ترامپ
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: ترامپ بار دیگر جهل خود را نسبت به ایران نشان داد.

 جوان آنلاین: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در توئیتر خود به اظهارات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا علیه جمهوری‌اسلامی و توافق هسته‌ای، واکنش نشان داد.

ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: ترامپ دوباره جهل خود نسبت به ایران و منطقه را اثبات کرد. همه می‌دانند موضع او چیست و مشخص است که با ایرانیان نیست.

وی با کنایه به پادشاهی‌های عربی در منطقه، افزود: شاید مشتریان «پاکدامن و دموکراتیک‌وار انتخاب‌شده» او در منطقه (از این موضع) شاد شوند، ولی نه کسانی که هدف رأس استبداد و سلاح‌های آنها هستند، مانند کودکان یمن.

رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش طی سخنرانی در کنگره، ضمن حمایت از آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در ایران، از کنگره خواست هرچه سریعتر برجام را اصلاح کند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
شماها حداقل خیلی ساده لو بودید که با اینکه در هر مناسبتی که رهبر معظم انقلاب تذکر بر هوشیاری در مواجهه با آمریکا و غرب می دادد و نخبگان متعهد و دلسوز و انقلابی تذکر می دادند شما هیچ توجهی نکردید و هر سازی که امریکا و غرب برایتان زدند رقصیدید و رئیستان هم می گفت بدون زضایت و خواست کدخدا حتی آب هم نمی شود خورد . شما ها بی کفایت و بی لیاقت بودید . شما فکر می کنید خودتان عاقل هستید ؟!! نخبگان متعهدو دلسوز کشور که هیچ ریگی به کفششان نیست قرار دادها و برجامی که دیکته غربیان بوده و شما شق القمر کردید و آن را امضا کردید . را مطالعه و بررسی کنند تا اوج فاجعه تاریخی و خسارت به کشور مشخص شود و میزان عقلایی بودن عملکرد چندین ساله شما بیشتر آشکار شود .
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
فعلا که شما اقای ظریف ساده لوح و ج...در موارد و مسایل امور خارجه بودید که طی این دو سال کار را به جایی بردید که امریکا و اروبا هر کاری بخواهند انجام میدهند. واقعا در طول تاریخ وزیر امور خارجه کار نابلد و ساده از نظر تخصص و نداشتن تجربه و سواز سیاسی شما و اقای ولایتی و اقای خرازی طی این مدت بودید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار