کد خبر: 893216
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
محمدسلطان، كارگر ساده فصلي و اهل شهرستان چادگان اصفهان است كه در شب برفي ايران به يك‌باره صاحب چهار فرزند شده است. سه دختر و يك پسر. او به يك چشم اشك شوق دارد و به چشم ديگر اندوه. شوق پدر شدن و اندوه هزينه بيمارستان و نگهداري يك باره از چهار نوزاد كه براي او و همسرش سر به آسمان مي‌كشد. آنان كه دستي در كار خير دارند، امروز محمدسلطان و نوزادان تازه‌از راه رسيده‌اش را دريابند. 
براساس این گزارش، همسر 22‌ساله  محمد سلطان در اولين زايمان خود صاحب سه دختر و يك‌پسر شد.‌ محمدرضا شاه ناصر، مدير بيمارستان عسكريه اصفهان گفت: مادر ۲۲‌ساله كه اهل شهرستان چادگان است دو شب قبل  در اولين زايمان خود و در 32هفتگي صاحب سه دختر و يك پسر شده است. وي ادامه داد: مراقبت‌هاي قبل از زايمان اين مادر در چادگان انجام شده و براي انجام عمل سزارين به بيمارستان عسكريه منتقل شده است. وي افزود: در حال حاضر حال عمومي نوزادان و مادر آنها خوب است. 
 در حال حاضر نوزادان در بخش ‌اي.سي.يو كودكان نگهداري مي‌شوند و وزن هر يك از اين كودكان حدود يك‌كيلو و ۳۰۰ گرم است كه براي رسيدن به وزن مطلوب بين يك تا دو‌ماه در اين بخش نگهداري مي‌شوند.  
شاه ناصر با بيان اينكه مادر اين نوزادان سابقه خانوادگي در چندقلوزايي داشته در خصوص كمك‌هاي مالي بستري اين نوزادان در بيمارستان عسكريه نيز گفت: سعي داريم حداكثر تخفيف در پرداخت هزينه‌ها را براي والدين اين نوزادان در نظر بگيريم؛ چراكه تولد چهار فرزند براي اين خانواده‌ها هزينه‌هاي زيادي را به دنبال دارد.  دكتر نوشين جهرمي‌زاده، متخصص زنان و زايمان اين بيمارستان هم گفت: مادر اين بچه‌ها از هيچ دارويي استفاده نكرده و بارداري طبيعي داشته است.  
محمد سلطان‌مرادي، پدر اين چهار قلو كارگر ساده فصلي در چادگان است كه با مشكلات بسياري براي تأمين هزينه‌هاي نگهداري نوزادان مواجه شده است. وي خواستار حمايت مسئولان و خيران براي تأمين مخارج فرزندانش شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار