کد خبر: 892956
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد تا روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در کشور پیش بینی می‌شود همچنین با توجه به کاهش هوا در نیمه شمالی کشور طی ۲۴ ساعت آینده یخ‌زدگی در معابر عمومی و جاده‌های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده‌های کوهستانی قابل پیش‌بینی است.
ایسنا: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد تا روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در کشور پیش بینی می‌شود همچنین با توجه به کاهش هوا در نیمه شمالی کشور طی ۲۴ ساعت آینده یخ‌زدگی در معابر عمومی و جاده‌های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده‌های کوهستانی قابل پیش‌بینی است.

احد وظیفه افزود:‌ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در سواحل دریای خزر استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و برخی مناطق شمال شرق، بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: در برخی مناطق جنوب شرق کشور پدیده گرد و خاک به سبب باد شدید دور از انتظار نخواهد بود. فردا (۱۰ بهمن‌ماه) برای استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه (۱۱ بهمن ماه )اغلب مناطق کشور هوای صاف خواهند داشت و برای جنوب شرق وزش باد شدید قابل پیش بینی است.

وی درباره وضعیت جوی تهران، طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان پایتخت سه شنبه (۱۰ بهمن ماه) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و با بیشینه و کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد و منفی ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که در این روز بیشترین دما ۴ درجه سانتیگراد و کمترین آن منفی ۵ درجه سانتیگراد است.

وظیفه درباره وضعیت جوی کرج نیز گفت: آسمان کرج سه شنبه کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای یک درجه سانتیگراد و منفی ۱۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود . آسمان مرکز استان البرز چهارشنبه صاف خواهد بود که در این روز دما در گرم‌ترین زمان به ۱۲ درجه سانتیگراد و در سردترین زمان به منفی یک درجه سانتیگراد می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار