کد خبر: 892943
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با یک رسانه انگلیسی که بخش‌هایی از آن منتشر شده از سیاست اتحادیه اروپا در تجارت با آمریکا انتقاد کرده و گفته ممکن است کارش با این اتحادیه «به جاهای باریک بکشد.»

جوان آنلاین: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای که بخش‌هایی از آن منتشر شده از سیاست اتحادیه اروپا در تجارت با آمریکا انتقاد کرده و آن را «خیلی غیرمنصفانه» خوانده است. 

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری «آی‌تی‌وی» گفته است: «ما نمی‌توانیم محصولاتمان را برای آنها بفرستیم. خیلی خیلی سخت است. با وجود این، آنها محصولاتشان را برای ما می‌فرستند- بدون اینکه مالیاتی در کار باشد؛ مالیات اندکی از آنها گرفته می‌شود. این خیلی غیرمنصفانه است.»

ترامپ در ادامه گفت: «من مشکلات زیادی با اتحادیه اروپا داشته‌ام و ممکن است کار از این لحاظ-یعنی از لحاظ مسائل مربوط به تجارت- به جاهای باریک بکشد.»

رئیس‌جمهور آمریکا این مصاحبه را روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس داووس انجام داده است. قرار است ساعاتی دیگر این مصاحبه به طور کامل از «آی‌تی‌وی» پخش شود. 

ترامپ در پاسخ به یک سوال درباره تردیدهای موجود در خصوص سلامت روانی‌اش گفت: «من نابغه‌ای با ثبات روانی هستم.»

وی همچنین علی‌رغم مخالفت‌های گسترده با سفرش به انگلستان ادعا کرد که در این کشور محبوب است و مردم ایمیل‌هایی در حمایت از او می‌فرستند.

ترامپ خطاب به مجری تلویزیون انگلیسی گفت: «من ایمیل‌های زیادی از طرفدارانم در کشور شما دریافت می‌کنم. آنها حس امنیت من و حرف‌هایی که درباره مسائل مختلف می‌زنم را دوست دارند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه همچنین تأیید کرد که بعضی از توئیت‌هایش را از رختخواب می‌فرستد. او گفت که برای دفاع از خودش به توئیتر نیاز دارد. 

وی گفت: «اگر این نوع وسیله‌های ارتباطی را در اختیار نداشته باشم نمی‌توانم از خودم دفاع کنم. اخبار جعلی زیادی درباره من منتشر می‌شود، اخباری که نادرست یا ساختگی هستند.»

ترامپ در جواب مجری آی‌تی‌وی مبنی بر اینکه آیا برخی از توئیت‌هایش را از رختخواب می‌فرستد گفت: «شاید بعضی وقت‌ها از رختخواب توئیت کنم، شاید در حال خوردن صبحانه یا نهار باشم. ولی در کل، موقع توئیت‌های اول صبح یا عصر ممکن است در حال انجام هر کاری باشم، اما در طول روز معمولاً خیلی مشغول هستم.»

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
کسی که چنین ثروت را بدست اورده است .نمی تواند این قدر احمق باشد که به دنیا توهین کندو هر قرار داد و فعلی را برای برتری امریکا ونوکری همه دنیا بداند. بنظر من این مرد هدف بزرگی در سر دارد
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
ترامپ " نه نابغه هستید " نه با ثبات روانی " نژاد پرست کلاشی
بیش نیستید " که با قمارخانه وندادن مالیات برای خود ثروت اندوزی
کرده اید " اما باید دید در پشت پرده سیاست های امریکا " چه طراحانی خوابیده اند " مهره احمقی که خودرا نابغه بداند " حتما به غیر از تو فرد دیگری را " نمی توانستند " پیدا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار