کد خبر: 892816
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: براساس قول مساعد رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه دومین دهکده ورزش‌های سه‌گانه در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی داشته که در صورت بهره‌برداری بهینه و مناسب از آنها می‌توانیم زمینه توسعه استان در این حوزه را فراهم آورده و ورزش اردبیل را به جایگاه مطلوب و مناسب‌ خود برسانیم.

وی با اشاره به وجود جوانان مستعد و ورزشکار در اردبیل گفت: استان اردبیل جوانان مستعد و ورزشکاران خوب و بااستعدادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که در سطح ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و برای استان و کشور افتخارآفرینی کرده‌اند و باید زمینه را برای حمایت از این ورزشکاران فراهم کنیم.

بهنام‌جو با اشاره به قول مساعد رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با راه‌اندازی دومین دهکده ورزش‌های سه‌گانه در استان اردبیل تصریح کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا با تامین زیرساخت‌های لازم زمینه ایجاد این دهکده را در استان فراهم آوریم.

استاندار اردبیل با اعلام حمایت از ورزشکاران و فعالیت‌های ورزشی در سطح استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشیبه ویژه میزبانی استان از مسابقات ورزشی مختلف زمینه‌ساز توسعه این بخش در اردبیل و نیز توسعه همه‌جانبه استان می‌شود تلاش می‌کنیم تا از فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی حمایت کنیم.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های ورزشی به ویژه سبب رونق و توسعه بخش گردشگری استان می‌شود که بر همین اساس سعی داریم تا میزبان رویدادهای ورزشی در استان باشیم که برگزاری چندین مسابقه در قالب جشنواره زمستانی سرعین گامی در این راستا بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر