کد خبر: 892758
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
رئيس سابق شوراي شهر تهران گفت: شايد زماني كه آقايان دست از تهمت و افترا بردارند و دست و دل خود را به كار بدهند، بتوان به ارائه خدمات شهرداري جديد تهران اميدوار شد، اما واقعاً مشخص نيست، نجفي دنبال مبارزه با چه فسادي و كدام فساد است؟!
مهدي چمران با تأكيد بر اينكه مبارزه با فساد لقلقه زباني برخي مديران است، گفت: مبارزه با فساد موضوع دلپذيري است كه اتفاقاً آحاد مختلف جامعه از آن استقبال مي‌كنند تا دست خاطيان به بيت‌المال و سوء‌استفاده‌كنندگان از اموال عمومي را از ذخاير ملي قطع كنند، اما مبارزه با فساد اگر به صورت كلي مطرح شود، در همان افشاگري‌هاي تو خالي و بي‌اساسي باقي مي‌ماند كه برخي بسيار آن را عنوان كرده و نشان داده‌اند كه تنها لقلقه زبان و موضوعي براي پر كردن اذهان است، نه براي عملياتي كردن.  وي در اين‌‌باره افزود: بهتر است نجفي مصاديق فساد صورت گرفته را با مراجع ذيصلاح قضايي هماهنگ كند و در صورت تأييد آن مبارزه را آغاز كند؛ اظهارنظرهاي ايشان بسيار نامفهوم و گنگ است و مشخص نيست ايشان به دنبال مبارزه با چه فسادي و كدام فساد هستند.  وي در خصوص مظلوم‌نمايي شهردار تهران در خصوص تهمت‌ها و افتراهايي كه به ايشان وارد شده، اظهار داشت: هيچ‌كس تا‌كنون به آقاي نجفي تهمت و افترايي نزده، شايد يادشان رفته كه گزارش 500 صفحه‌اي كه قرائت كردند، لبريز از تهمت و افترا بود! اصلاً مگر بعد از گذشت نزديك به پنج ماه از مديريت ايشان در شهر تهران كاري صورت داده‌اند كه كسي به ايشان تهمت، افترا يا دروغ ببندد!؟ 
وي در پايان با انتقاد از عدم توجه به پروژه‌هاي عمراني شهر تهران تصريح كرد: دوستان مدعي هستند كه خدمات‌دهي در شهر تهران اعم از جمع‌آوري زباله و... روي زمين نمانده، مگر قرار است روي زمين بماند؟ مسلماً عده‌اي مسئول خدمات بهداشتي و جمع‌آوري زباله در شهر هستند و كارشان را انجام مي‌دهند، اما آيا معاونان عمراني شهر نيز كار مي‌كنند؟ ما از شهرداري انتظار نداريم در پنج ماه تونل بسازد، اما بر اين موضوع خرده مي‌گيريم كه چرا عمليات‌هاي عمراني روي زمين مانده و خاك مي‌خورد؟ چرا پروژه‌هاي نيمه‌كاره به حال خود رها شده و آقايان فقط شعار مي‌دهند؟ چرا پل ارتش كه بايد به اتمام مي‌رسيد، همچنان معطل تصميم‌گيري‌هاي آقايان است؟ و دهها چراي ديگر كه مشخص نيست كي پاسخ داده شود، شايد زماني كه آقايان دست از تهمت و افترا بردارند و دست و دلشان را به كار بدهند، آن زمان بتوان به ارائه خدماتي از شهرداري جديد تهران اميدوار شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار