کد خبر: 892684
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
رئیس پلیس آگاهی ناجا نسبت به نگهداری ارز، طلا و وجوه نقد در منازل هشدار داد.
تسنیم: رئیس پلیس آگاهی ناجا نسبت به نگهداری ارز، طلا و وجوه نقد در منازل هشدار داد.

سردار محمدرضا مقیمی با هشدار نسبت به نگهداری طلاجات و وجوه نقد در منزل اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که مردم بدانند وقتی طلاجات، ارز و وجوه نقد را در منزل نگهداری می‌کنند یعنی منزل را به هدفی اکازیون برای سارقان تبدیل می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا افزود: گاهاً مواردی مشاهده می‌شود که در منازل، میزان قابل توجهی وجوه نقد نگهداری می‌شود و هنگام دستبرد سارقان، مبالغ قابل توجهی به سرقت رفته است و این در حالی است که منازل مسکونی، به هیچ وجه ظرفیت ایمنی در برابر سرقت را ندارند.

وی گفت: لازم است مردم هشدارهای پلیس مبنی بر عدم نگهداری طلا، ارز و وجوه نقد در منزل را جدی بگیرند چراکه نگهداری قابل توجه مسکوکات و وجوه نقد، ریسک سرقت را به شدت افزایش می‌دهد.

به گزارش تسنیم، طی هفته‌های اخیر نوسانات بازار سکه و ارز، باعث شده تب خرید ارز و سکه، بالا رفته و در مواردی شاهد نگهداری وجوه نقد قابل توجه در منازل هستیم که جدی گرفتن هشدارهای پلیس، می‌تواند در کاهش سرقت منازل و سرقت وجوه نقد و طلاجات تا حد زیادی موثر باشد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قفل ضد دیلم با ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
اگر دریافت ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان درب، قفل، حفاظ، دوربین، دزدگیر و گاوصندوق تبدیل به یک فرهنگ بشه، دیگه سارقین نمیتونن وارد خونه کسی بشن که مردم نگران ناموس، جان و اموالشون باشند، برای مثال قفل ضد دیلم ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره و حتی صاحبخونه میتونه کاری کنه که شبها اگر هم کسی ریموت این قفل را داشت، بدون اجازه نتونه بازش کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار