کد خبر: 892595
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
امريكا وقتي مي‌گويد گزينه نظامي روي ميز است عده‌اي حساب مي‌برند، اما وقتي خداوند به صراحت در مقابل «ربا» فرموده است گزينه نظامي من روي ميز است عده‌اي هيچ ترسي به خود راه نمي‌دهند؛ ممكن است انقلاب با وجود اختلاس، حقوق‌هاي نجومي و ربا با خطر مواجه شود. 
آيت الله جوادي آملي  در ديدار  دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي  و  جمعي از اعضاي شوراي مركزي اين حزب ، اظهار كرد: وقتي يك نظامي، صبغه فرهنگي داشته باشد، دشمن فرهنگي نيز خواهد داشت، وقتي نظامي صبغه اقتصادي داشته باشد دشمن اقتصادي به مقابله او خواهد آمد و اگر نظامي صبغه اجتماعي داشته باشد دانشمندان فن اجتماع به تقابل آن مي‌آيند. 
آيت الله جوادي آملي خاطرنشان كرد: در تفكر غرب، ترس از جهنم را داراي ريشه علمي نمي‌دانند، چراكه آنها تا چيزي را نبينند باور نمي‌كنند، مي‌گويند تنها چيزي را مي‌پذيريم كه آن را ببينيم و حس كنيم، چيزي كه قابل لمس و ديدن نيست براي آنها علم محسوب نمي‌شود. آنها چون به حس اكتفا مي‌كنند انسان را حيوان ناطق مي‌دانند كه بعد از مرگ تمام مي‌شود در حالي كه در تفكر الهي انسان موجودي است ابدي كه در مواجهه با مرگ، مرگ را مي‌ميراند. لذا ما تا ابدي فكر نكنيم و در محدوده تفكر حزبي بمانيم، نخواهيم توانست به مقصد برسيم. 
به گزارش تسنيم، اين مرجع تقليد در ادامه افزود: داشتن رهبر خوب يك طرف قضيه است، زيرا حضرت امير(ع) فرمود من و فرزندانم ميدان انقلاب فرهنگي هستيم اما همين حضرت امير(ع)، كه در دنيا دومي ندارد، به دليل نبودن مردم در صحنه شكست خورد؛ لذا مادامي كه مردم متدين در صحنه نباشند شكست قطعي است و تا مردم با ما نباشند پيشرفتي حاصل نخواهد شد.  وي خاطرنشان كرد: اينكه امريكا نمي‌تواند غلطي بكند يك حقيقت است؛ در هشت سال جنگ تحميلي اين موضوع به وضوح اثبات شد، امريكا در مقابل مردمي كه حياتشان را در شهادت مي‌بينند نمي‌تواند كاري از پيش ببرد! با اين حال همين امريكا وقتي مي‌گويد گزينه نظامي روي ميز است عده‌اي حساب مي‌برند، اما وقتي خداوند به صراحت در مقابل «ربا» فرموده است گزينه نظامي من روي ميز است، عده‌اي هيچ ترسي به خود راه نمي‌دهند، در حالي كه خداوند جدا در اين مورد وعده عذاب داده است.  آيت الله جوادي آملي گفت: ممكن است انقلاب نيز با وجود اختلاس، حقوق‌هاي نجومي و ربا با خطر مواجه شود. اين خطر وجود دارد، اما با وجود اين ما فرزندان حضرت امير عليه السلام هستيم و با يك الله گفتن مي‌توانيم امور را اصلاح كنيم، آنگاه خداوند نيز درهاي رحمت خود را به سوي ما خواهد گشود. 
اين مرجع تقليد با بيان اينكه حزب مؤتلفه اسلامي از ابتدا با روحانيت و مسجد مانوس بوده است، گفت: اميدواريم ديگران نيز همچون شما فكر كنند و در همين مسير حركت كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار