کد خبر: 892477
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
در همایش سالانه روابط عمومی های بنیاد شهید مطرح شد:
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در همایش مسئولان روابط عمومی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های تابعه  گفت: روش و نوع فعالیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در حوزه ایثار و شهادت در آرامش جامعه ایثارگری نقش والایی دارد و روابط عمومی خلاق با روش‌های نوین و ابتکاری بسیاری از مسائل را برای ایثارگران تبیین و آرامش را به ایثارگران منتقل خواهد کرد. مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری می‌تواند از طریق روابط عمومی‌ها به مسئولان منتقل شود و ارتباط روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور نیز باید با ایثارگران و مسئولان مستمر باشد. نخستین نقش روابط عمومی بنیاد تعامل است و این تعامل با ایثارگران، رسانه‌ها و مسئولان به موفقیت منجر می‌شود ضمن اینکه عملکرد روابط عمومی‌ها نباید یکنواخت باشد و با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از روش‌های خلاقانه می‌توان جذابیت ایجاد کرد و رسالت اصلی روابط عمومی را محقق کرد.
وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ آرامش در جامعه ایثارگری همواره در دستور کار بنیاد قرار داشته است گفت: عملکرد روابط عمومی بنیاد در ایجاد آرامش مؤثر بوده است ضمن اینکه سوق دادن عموم جامعه و به خصوص جامعه ایثارگری به امید و نشاط مهم است که در این زمینه نقش روابط عمومی‌های بنیاد جدی و تعیین کننده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم تدوین سند جامع فعالیت روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور افزود: امانتداری، شفافیت و ایفای نقش آگاه‌سازی در اعتماد بخشی به ایثارگران مؤثر است و روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور زبان گویای جامعه ایثارگری و بنیاد هستند و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش والایی دارند.

خنثی شدن توطئه دشمنان با رهنمودهای رهبری ، انسجام مردم و هماهنگی با مسئولان

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی طی شده است و دشمن همواره در حال توطئه بوده و دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کرد ولی جمهوری اسلامی مشکلات را پشت سر گذاشت که این پیروزی ناشی از وحدت مردم و یکپارچگی مردم و مسئولان بود و تا به امروز توطئه‌ها با رهنمودهای مقام معظم رهبری، انسجام مردم و هماهنگی آنها با مسئولان خنثی شده است.

رویکرد بنیاد برای گرامیداشت روز شهید پررنگ کردن یاد و نام شهدا و شناساندن این روز بزرگ به جامعه

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش بر اهمیت فعالیت روابط عمومی در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین 22 اسفند ماه «روز بزرگداشت شهدا» تأکید کرد و گفت: رویکرد بنیاد برای گرامیداشت روز شهید پررنگ کردن یاد و نام شهدا و شناساندن این روز بزرگ به جامعه است ضمن اینکه با توجه به ضرورت‌های روز جامعه ترویج «ایثار اجتماعی» نیز در دستور کار بنیاد قرار دارد.

زیباترین واحد هر مجموعه روابط عمومی آن سازمان است

حجت الاسلام حسین معصومی نیز در این همایش از روابط عمومی به عنوان زبان و چشم گویای سازمان نام برد و افزود: آن سازمانی که روابط عمومی فعالی دارد سازمان نمونه و زنده‌ای است و سازمانی که روابط عمومی ندارد سازمان مرده‌ای است. وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که ارتباط بین سازمان‌ها و ارتباط بین روابط عمومی‌ها به عنوان زبان گویا و چشم بینای سازمان به منصه ظهور برسد.
مدیر کل بنیاد استان خراسان رضوی ادامه داد: زیباترین واحد هر مجموعه روابط عمومی آن سازمان است. روابط عمومی ارتباط بین درون و بیرون سازمان را برقرار می‌کند. روابط عمومی آن‌قدر مهم است که خداوند به پیامبرش فرمود: ارتباط بین خدا و مردمت را در رابطه با ماموریتی که به تو محول شده برقرار کن.

تعامل با رسانه‌ها به خصوص در حوزه ایثار و شهادت در دستور کار

در ابتدای این نشست علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از فعالیت روابط عمومی بنیاد تصریح کرد: تعامل با رسانه‌ها به خصوص در حوزه ایثار و شهادت در دستور کار قرار دارد و با توجه به نقش و اهمیت رسانه در ایجاد ثبات و آرامش در جامعه این تعامل تقویت شده است. با توجه به تغییرات صورت گرفته در عرصه رسانه‌ها برنامه‌های مناسبی در بنیاد تدوین شده و برخی از این برنامه‌ها مانند برگزاری همایش تجلیل از فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای مجازی، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری، تنوع بخشی و تحول ابزارهای رسانه‌ای برای ارتباط با جامعه ایثارگری و عموم جامعه اجرایی شده است.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد با تشریح اهداف برگزاری همایش روابط عمومی های سراسر کشور گفت: تبیین سیاست ها در حوزه روابط عمومی بنیاد و بررسی برنامه های پیش رو، اعلام نتایج ارزیابی عملکرد روابط عمومی های بنیاد و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اهداف برگزاری این همایش بوده است.

معرفی برگزیدگان طرح ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران

در پایان این همایش برگزیدگان طرح ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران در شاخص‌های مختلف معرفی و تقدیر شدند.
در این همایش، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی به عنوان «روابط عمومی برتر» شناخته شد و در شاخص «صدا» روابط عمومی بنیاد استان لرستان، بخش «سیما» روابط عمومی بنیاد استان فارس و روابط عمومی بنیاد استان کرمانشاه، در بخش «مطبوعات» روابط عمومی بنیاد استان قزوین، در بخش «انتشارات» روابط عمومی بنیاد شهرستان‌های استان تهران و روابط عمومی بیمه دی، در بخش «تبلیغات» روابط عمومی بنیاد استان بوشهر، در بخش «خبرگزاری» روابط عمومی بنیاد تهران بزرگ و روابط عمومی بنیاد استان قم، در بخش «پایگاه‌های خبری» روابط عمومی بنیاد استان ایلام، در بخش «فضای مجازی» روابط عمومی بنیاد استان اصفهان و روابط عمومی بنیاد استان کرمان، در بخش «نظرسنجی» روابط عمومی بانک دی و در شاخص «خلاقیت» روابط عمومی دانشگاه شاهد به عنوان رتبه‌های برتر تقدیر شدند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار