کد خبر: 892261
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
همزمان با ايام عزاداري شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) برگزار مي‌شود
همزمان با ايام سوگواري شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) آيين رونمايي از كتاب «مشق خورشيد»...
همزمان با ايام سوگواري شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) آيين رونمايي از كتاب «مشق خورشيد» با موضوع كتابت خطبه‌فدكيه با حضور استاد محمدحسين رجبي دواني، استاد علي علي، كامران شرفشاهي، مديران فرهنگي و هنري، اساتيد خوشنويسي و جمعي از علاقه‌مندان به خاندان عصمت و طهارت (س) روز دوشنبه نهم بهمن ماه ساعت 16 در فرهنگسراي مهر برگزار مي‌شود. 
به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي و هنري منطقه 19، فرهنگسراي مهر همزمان با ايام گراميداشت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا‌(س) با هدف ترويج و گسترش خلق آثار فاخر خوشنويسي، مراسم رونمايي از كتاب «مشق خورشيد» را نهم بهمن ماه با حضور محمدحسين رجبي دواني، استاد و پژوهشگر تاريخ اسلام، استاد علي علي از اساتيد ممتاز انجمن خوشنويسان كشور و كامران شرفشاهي، نويسنده از ساعت 16 در سالن آمفي‌تئاتر فرهنگسراي مهر برگزار مي‌كند. همچنين در بخش دوم اين مراسم، خطبه فدكيه توسط 70‌بانوي خوشنويس در سه سطح عالي، ممتاز و اساتيد برگزار شده و به نفرات اول تا سوم هر بخش جوايز نفيسي اهدا خواهد شد. 
كتاب «مشق عشق» با محوريت آثار خوشنويسان درباره خطبه فدكيه حضرت زهرا(س) است كه سال گذشته با هنرنمايي 14‌بانوي خوشنويس فوق ممتاز شهر تهران كتابت شد. طرح جلد اين كتاب با تذهيب هنرمندانه استاد محمدحسين آقامير مزين شده كه هم به صورت كتابت و هم به صورت قطعه‌نگاري با چاپ نفيس براي علاقه‌مندان منتشر شده است. 
علاقه‌مندان براي شركت در برنامه مي‌توانند به نشاني ميدان بهمن، خيابان شهيد تندگويان، خيابان شهيد لطيفي، كوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار