کد خبر: 892239
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص طرح ترافيك جديد گفت: اين طرح با طرح ترافيك قديم فرق چنداني ندارد.
سردار حسين رحيمي، در حاشيه همايش يك‌روزه همسران جانبازان به خبرنگاران گفت: اين فرماندهي 2‌هزار و 480‌جانباز، 1005‌نفر شهيد، 306 آزاده را تقديم انقلاب كرده است. 
وي در خصوص اغتشاشات هم گفت: براي اولين بار بعد از انقلاب با تدبير، مردم‌داري، خويشتن‌داري و با كمترين هزينه تجمعات جمع شد. 
وي با اشاره به طرح امنيت و آرامش شبانه پليس تهران كه شامگاه دوشنبه انجام شد و گفت: اين طرح ان‌شاءالله به طور مرتب ادامه پيدا خواهد كرد و تمام بخش‌ها و تمام پليس‌هاي تخصصي در اين طرح شبانه پاي كار آمده‌اند تا بتوانيم امنيت و آرامش را براي مردم مهيا سازيم. 
وي با اعلام اين مطلب كه ما تلاشمان اين است كه اقداماتمان پيش‌دستانه باشد به حادثه غافلگيري سارقان مسلح طلافروشي كه دو روز قبل در يافت‌آباد به وقوع پيوست،گفت: بعد از دو‌ماه كار اطلاعاتي و رصد سارقان در قهوه‌خانه و پاتوق‌هايي كه داشتند، پليس توانست با اقدام پيش‌دستانه‌اي قبل از وقوع سرقت آنها را در محل دستگير كند. 
وي تأكيد كرد: تلاش پليس اين است كه قبل از وقوع اتفاق با مجرمان، متخلفان و مخلان نظم و انضباط برخورد كند. 
وي به طرح ترافيك جديد اشاره و اعلام كرد: طرح ترافيك جديد با طرح ترافيك قديم فرق عمده‌اي ندارد، فقط پليس اجازه داده كه 10 تا 20 هزار طرح بيشتر در طرح روزانه فروش داشته باشد. وي ادامه داد: دوستان شهرداري تلاششان اين است كه پول را مثل سال‌هاي قبل در ابتدا نگيرند و روزانه دريافت كنند. 
  
اجراي طرح‌هاي شبانه پليس پايتخت براي ارتقاي امنيت 

براسا س این گزارش ،طرح جامع آرامش و امنيت شبانه تهران هم با حضور تيم‌هاي گسترده پليس در حال اجرا شدن است. 
سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي تهران بزرگ شامگاه دوشنبه در حاشيه اجراي طرح هدف از اين طرح را ارتقاي آرامش و امنيت شبانه تهران اعلام كرد و گفت: پليس‌هاي تخصصي در هر حوزه با برنامه‌ريزي مفصل وظايف مختلفي را برعهده دارند و ان‌شاءالله در طرح‌هايي كه اجرا مي‌شود بتوانيم آنچه را درخواست مردم است محقق سازيم. 
  وي با اشاره به اينكه مأموران هر يك از پليس‌هاي تخصصي در اين طرح مشاركت داشتند، افزود: دستگيري قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر، كشف مواد مخدر با به كارگيري سگ‌هاي مواد ياب، جمع‌آوري معتادان متجاهر و كارتن‌خواب‌ در برخي از نقاط تهران كه مطالبه و درخواست مردم نيز مي‌باشد، از دستاوردهاي اين طرح است. 
رئيس پليس پايتخت با اشاره به مأموريت‌هاي پليس امنيت در اين طرح اظهار كرد: برخورد با اراذل و اوباش و دستگيري مزاحمان خياباني از جمله مواردي است كه بسياري از شهروندان بر آن تأكيد داشته و درخواست‌هاي زيادي براي برخورد و مقابله با آنان وجود دارد.  وي با اشاره به اجراي اين طرح در قهوه‌خانه‌ها، پاتوق اراذل و اوباش، باشگاه‌هاي بدنسازي و برخي از پارك‌ها بيان داشت: برخورد با دور دور و مزاحمت براي شهروندان از ديگر بخش‌هاي اين طرح است كه توسط پليس امنيت اجرا مي‌شود. 
وي در خصوص اقدامات پليس پيشگيري در اين طرح گفت: انجام عمليات‌هاي مركز فوريت‌هاي پليسي‌110 و برخورد با سرقت و زورگيري شبانه از جمله مأموريت‌هاي پليس پيشگيري در اين طرح است. 
سردار رحيمي، در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اجراي طرح برخورد با سارقان به عنف و مسلح و همچنين تعقيب و گريز خودروهاي مسروقه نيز از ديگر مأموريت‌هايي است كه از سوي پليس آگاهي انجام مي‌شود.  فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به مأموريت‌هاي پليس راهنمايي و رانندگي در اجراي اين طرح نيز، اظهار داشت: برخورد با تخلفات خودروهاي سنگين و خودروهاي متخلفي كه اقدام به سرعت و سبقت غيرمجاز كرده باشند از جمله مواردي است كه در اجراي اين طرح در دستوركار پليس راهور قرار دارد، همچنين خودروهاي آلاينده نيز در اين طرح زير ذره‌بين پليس قرار دارند. 
   
دستگيري 120 نفر از اوباش 

رئيس پليس امنيت پايتخت از دستگيري 120‌نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نواميس در نخستين مرحله از اجراي طرح امنيت و آرامش شبانه در پايتخت خبر داد.  سردار عليرضا لطفي در حاشيه اجراي طرح كه در محدوده شمال شرق تهران برگزار شد به خبرنگاران گفت: در طرح اجرا شده 120‌نفر از اراذل و اوباش در پاتوق‌ها و مكان‌هايي كه مردم گزارش‌هاي آن را داده بودند، دستگير شدند. پارك‌ها، قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌هاي بدنسازي از جمله اماكني بودند كه در جريان اجراي اين طرح از سوي پليس مورد بازديد قرار گرفت. 
لطفي با بيان اينكه پليس در اجراي اين طرح 89 محل را مورد بازرسي قرار داد، گفت: ‌اين محل‌ها عمدتاً شامل قهوه‌خانه‌ها و پارك‌ها بود. رئيس پليس امنيت تهران بزرگ با اشاره به پرونده‌اي كه از مدتي قبل توسط پليس در حال پيگيري بوده و در جريان اجراي اين طرح به نتيجه رسيد، گفت: پليس موفق شد 28 قبضه سلاح را كه فاقد هر گونه مجوز بود، كشف كند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار