کد خبر: 892227
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
در پي درج مطلبي با عنوان «تأمين اجتماعي واردكننده گوشي امريكايي شد» در صفحه 3 مورخ 2 بهمن 96 آن روزنامه، شركت بازرگاني بين‌المللي تأمين اجتماعي توضيحات زير را اعلام كرد.
شركت بازرگاني بين‌المللي تأمين اجتماعي يك شركت فعال در عرصه واردات و صادرات بوده و داراي استقلال حقوقي است. هر چند اين شركت وابسته به شركت سرمايه‌گذاري تأمين اجتماعي است، اما تصميمات و فعاليت‌هاي آن براي واردات و صادرات محصولات مختلف براساس نياز بازار است.
همانطور كه در توضيحات شركت بازرگاني بين‌المللي تأمين اجتماعي كه در اختيار رسانه‌ها قرار گرفت، تصريح شده است؛ واردات تلفن همراه با برند آيفون ارتباطي با طرح رجيستري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ندارد و ثبت سفارش محموله موردنظر قبل از طرح و اجراي اين قانون و با رعايت تمامي موازين قانوني صورت گرفته است.
بديهي است منابع حاصل از فعاليت‌هاي بازرگاني اين شركت در خدمت بيش از 42 ميليون نفر بيمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي قرار مي‌گيرد، اما در پايان يك پرسش اساسي وجود دارد و آن اينكه چه كساني از قاچاق تلفن همراه سودهاي كلان برده‌اند و چرا بايد با واردات قانوني يك شركت حقوقي داراي شناسنامه و مجوزهاي قانوني مخالفت كرد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار