کد خبر: 892163
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
مهدی طارمی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات طارمی عنوان کرد: همه خواهان ماندن او بودند و خودش باید ادعایش را ثابت کند.

ابوالفضل گلپایگانی روغنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات مهدی طارمی در برنامه ۹۰ که عنوان کرده بود عده‌ای در باشگاه پرسپولیس خواهان جدایی او از این باشگاه بوده‌اند اظهار کرد: درباره مهدی طارمی به عنوان سرمایه ملی و فوتبالیست خیلی خوب در کشور، آقای برانکو و همین طور تمام اعضای هیات مدیره خواهان ماندن او و تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس بودند. این خبر رسمی است که من به عنوان عضو هیات مدیره مطرح می‌کنم. حال این که در پشت پرده چه اتفاقاتی رخ داده است من از آن بی‌خبرم و همه آن‌ها را تکذیب می‌کنم! جدایی طارمی خواسته شخصی خودش بود و حتی برای جدایی تاکید و تکرار داشت که از ایران برود. حتی در این میان پیشنهاداتی از اروپا و حتی آسیای شرقی به دستش رسید اما در نهایت به الغرافه قطر رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا ادعای طارمی مبنی بر این که عده‌ای در باشگاه به او گفته بودند از این تیم برود را قبول دارد؟ گفت: درباره این ادعا من نه در مقام تکذیب و نه در مقام تایید هستم اما آن چیزی که به طور رسمی از باشگاه می‌تواند وجود داشته باشد این است که همه مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان ماندن و به کارگیری مهدی طارمی بودند. ما طارمی را به چشم یک سرمایه ملی می‌دیدیم. ممکن است از او گلایه‌مند هم باشیم اما او را یک سرمایه‌ ملی می‌دانیم. درباره رفتنش هم یک تصمیم کاملا شخصی گرفته و اگر هم الان ادعایی دارد خودش باید ثابت کند من که نباید ادعای او را ثابت کنم. طارمی ادعای مبهمی هم مطرح کرده و گفته بعضی‌ها می‌خواستند برود.

او در ادامه درباره این که عنوان شده از جایی با وکیل طارمی تماس گرفته شده و گفته‌اند که طارمی باید در نیم فصل دوم از ایران برود گفت: از کجا و چه کسی تماس گرفته است؟ من که نمی‌دانم داستان چیست. من به عنوان عضو هیات مدیره صحبت می‌کنم. همه اعضای هیات مدیره که بزرگ ما هم آقای کاشانی هستند تاکید بر ماندن طارمی داشتند. خود کادر فنی و شخص برانکو هم تاکید بر ماندن طارمی داشت. تاکیدهای ما همه رسمی بود و در مصاحبه‌هایمان هم گفته بودیم. حالا اگر طارمی ادعایی دارد من اطلاعی از آن ندارم و این که پشت پرده خبری بوده یا نه اطلاعی از آن ندارم. طارمی ادعایی کرده و باید خودش ثابت کند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار