کد خبر: 892149
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
مدیرکل ارشاد استان اصفهان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در فضایی که نیاز به رسانه و مطبوعات زیاد و اختلاف نظرها نیز فراوان است، به تعداد کسانی که مطالب خبرنگاران را می‌بینند قضاوت‌های مختلف نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در اولین نشست خود با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه  درتالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد با بیان اینکه افرادی که در عرصه فرهنگ فعالیت می‌کنند با نام گلپایگان آشنا هستند، اظهار کرد: تاریخ نشان داده است که  یک سرزمین، کشور و یا منطقه چه اندیشه و توانایی‌هایی دارد، همچنین نباید صرفاً به وضعیت موجود اکتفا کرد چرا که لازم است نگاهمان روبه جلو باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری گفت: حوزه فرهنگ و هنر بیش از هر حوزه دیگری با روح و ذوق انسان سر و کار دارد، همچنین مسئولینی که می‌خواهند در این حوزه کمک کننده باشند باید کار فرهنگی و هنری را بشناسند و خدمت بی‌منت داشته باشند.

وی بابیان اینکه تنگناها و مشکلاتی در امور فرهنگی و هنری وجود دارد، گفت: کارهای زمین‌مانده زیادی وجود دارد که لازم است با همکاری یکدیگر آن‌ها را به سرانجام برسانیم ضمن اینکه سال‌های اخیر کارهای فرهنگی پیشبرد خوبی داشته است. همچنین سرآمد فعالیت‌های دینی قرآن و بهترین مکان آن مسجد  است که باید روز به روز بهتر شوند.

انصاری افزود: آنچه در حوزه قلم تجلی پیدا می‌کند برای پیشبرد فرهنگ هر جامعه مهم است ضمن اینکه یکی از معیارهای سنجش فرهنگ هر شهر و دیار هم فرهنگ آن است که خوشبختانه گلپایگان در سطح استان در این راستا از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی در رابطه با حوزه نمایش خاطرنشان کرد: منکر بهره‌گیری از هنر برای شادی جامعه نیستیم، اما شاخه نمایش رسالت والاتری دارد و آن هم ساختن انسان‌ها است. همچنین  امروزه فیلم و سینما می‌تواند در خدمت همه نیازها و ارزش‌های بشری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، یادآور شد: کار خبر بسیار سخت و خبرنگار یک ایثارگر است. در فضایی که نیاز به رسانه و مطبوعات زیاد و اختلاف نظرها نیز فراوان است، به تعداد کسانی که مطالب خبرنگاران را می‌بینند قضاوت‌های مختلف نیز وجود دارد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار