کد خبر: 892053
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
شهرستان پاکدشت به رغم نوپا بودن به لحاظ تشکیلات کشوری دارای استعدادها و پتانیسیل بالایی در امر ورزش است و همین نکته بس که جوانان این دیار در مرحله دوم مسابقات ورزشی جام آینده سازان فعلا در بین 25 شهرستان و حوزه های استان تهران در رده سوم ایستاده اند.
حسین طالقانی رییس تربیت بدنی پاکدشت افرود: برای دهه فجر امسال بیش از سی برنامه ورزشی و فرهنگی و تفریحی برای مردم خوب این شهرستان بخصوص قشر جوان و نوجوان و بانوان تدارک دیده ایم و بزودی در همه بخش ها و روستاها و مرکز شهرستان آغاز خواهدد شد.
این داور ملی فوتبال ایران گفت: تاکنون که دو مرحله از بازیهای ورزشی جام آینده سازان استان تهران برگزار شده در هردو مرحله آن جوانان پاکدشت توانسته اند بین 25 حوزه و شهرستان در مکان سوم جای بگیرند و تلاش ما حفظ همین رتبه در مرحله سوم است.
وی اجرای طرح ساختار قامتی و تندرستی بانوان روستایی و شهری را یکی از مهمترین برنامه های در حال اجرا دانست و افزود: بیش از 15 مسابقه و همایش ورزشی ویژه بانوان در ایام دهه فجر اجرا می شود که نقش زیادی در سلامت جامعه خواهد داشت.
وی از همایش های ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی در دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقاتت همگانی در 5 رشته ورزشی از دیگر برنامه های این اداره برای بانوان است.
برگزاری مسابقات والیبال و پرورش اندام قهرمانی استان تهران از دیگر برنامه هایی است که در سالن 1200 نفره پاکدشت برگزار می شود و از توجه بسیار بالایی برای علاقمندان برخوردار خواهد بود.
حسین طالقنی به افتتاح یک زمین چمن از سوی بخش خصوصی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این زمین از جمله بهترین و مسطح ترین زمین های با کیفیت فوتبال در تهران است که با همت بخش خصوصی احداث شده و بنده از همه دوستان و علاقمندان به سرمایه گذاری در ورزش تقاضا می کنم برای احداث ورزشگاه و سالن های ورزشی به این شهرستان بیایند چون هم به تهران نزدیک است و هم اینکه استعدادهای خوبی در پاکدشت و روستاهای اطراف در همه رشته های ورزشی بخصوص رزمی و فوتبال وجود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار