کد خبر: 891972
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
ادن هازارد

ادن هازارد می‌گوید تیم فعلی چلسی کامل است و آن‌ها نیازی به مهاجم جدیدی ندارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، در حالی که رسانه‌های مختلف انگلیسی از توافق چلسی با ادین ژکو، گلزن بوسنیایی رم خبر می‌دهند، ادن هازارد، ستاره بلژیکی آبی پوشان لندن  که در این هفته‌ دو گل برای تیمش به ثمر رساند، عنوان کرد آن‌ها نیازی به مهاجم جدید ندارند.

ادن هازارد درباره اوضاع و احوال چلسی و شرایط این تیم بعد از چند نتیجه‌ ضعیف در سال جاری میلادی، گفت‌: فوتبال ساده است. نگه داشتن توپ در زمین و تلاش‌ برای گلزنی. من فکر می‌کنم که ما دو مهاجم خیلی خوب در اختیار داریم هم موراتا و هم باتشوایی که از مهاجمان خوب و قابلی هستند. اگر آن‌ها را در اختیار نداشته باشیم من هم خودم می‌توانم در پست مهاجم به میدان بروم. فقط به این خاطر که ما در طی چند بازی گذشته موقعیت‌های خوبی را از دست داده‌ایم. مردم می‌گویند که ما به مهاجم جدیدی نیاز داریم. اگر گلزنی کنیم چنین چیزی گفته نخواهد شد. من فکر می‌کنم که این به فرم ما بستگی دارد نه نیاز برای مهاجم جدید.

این ستاره بلژیکی چلسی در ادامه‌ ‌اضافه کرد: من فکر می‌کنم بهترین مهاجمان را در لیگ برتر در اختیار داریم. از روندی که تیم ما در چند بازی گذشته داشته است ناراحت بودیم، چون شایستگی بیش‌تری داشتیم. خوشبختانه برد پر گل برابر برایتون به ما کمک کرد تا از نظر روحی - روانی به شرایط خوب گذشته‌مان برگردیم.

در حالی که پدر ادن هازارد از تلاش رئال مادرید برای جذب پسرش خبر داد این بازیکن بلژیکی در این رابطه، گفت‌: پدر من حرف‌های چندان خوبی را بر زبان نیاورد (با خنده). من با او صحبت کرده‌ام و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. تمام تمرکزم بر روی چلسی است. دو سال از قراردادم باقی‌ مانده است و از این که در این جا حضور دارم خوشحالم. همان طور که حداقل ۱۰ بار در گذشته گفته‌ام که می‌خواهم امسال را به پایان برسانم و بعد تصمیم بگیرم ولی بدانید مشکلی برای حضور در چلسی ندارم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار