کد خبر: 891970
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کریس اسمالینگ

مدافع مرکزی منچستریونایتد می‌گوید آن‌ها به فکر نزدیک کردن اختلاف‌شان با صدر جدول هستند تا بازی برگشت برای تیم گواردیولا استرس زا و حساس شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، کریس اسمالینگ،  مدافع مرکزی منچستریونایتد درباره رقابت با منچسترسیتی بر سر عنوان قهرمانی، گفت‌: هر چند که شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم ولی می‌خواهیم تا آخرین لحظه به تلاش‌مان ادامه‌ دهیم. اختلاف ۱۲ امتیازی با صدر جدول رده‌بندی بسیار زیاد است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که دیگر امتیازی از دست ندهیم و بازی‌های‌مان را پیروز شویم. این تنها کار ممکن است. باید امیدوار باشیم که منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد. در این صورت می‌توانیم بازی برگشت با منچسترسیتی را برای آن‌ها استرس‌زا و حساس کنیم.

منچستریونایتد جمعه باید در دیداری آسان در جام حذفی به مصاف تیم یئوویل برود. در این رابطه اسمالینگ، گفت‌: قرعه خوبی نصیب ما شده است و باید از این فرصت استفاده کنیم تا به مراحل بعدی جام حذفی برسیم. هر بازی برای ما مهم است و در حال‌ حاضر تمام تمرکزمان بر روی  بازی در جام حذفی است. بعد از آن خودمان را برای بازی با تاتنهام در ومبلی آماده خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار