کد خبر: 891968
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
حضور موفقیت آمیز ساعی در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک باعث خواهد شد برای دوره‌های آینده ورزشکاران و دست‌اندرکاران رشته‌های رزمی از شانس بیشتری برای حضور در هیات اجرایی برخوردار باشند.

به گزارش سایت هواداران تکواندو، چهل وپنجمین مجمع کمیته ملی المپیک در هفته گذشته برگزار شد که شاهد تغییرات اساسی در ترکیب اعضای هیئت اجرایی کمیته المپیک بودیم. سهم جامعه تکواندو و یا به عبارتی ورزش‌های رزمی نیز تنها حضور هادی ساعی در هیئت اجرایی بود.

ساعی که از طرف ورزشکاران و در یک رای‌گیری از طرف آنها مجوز حضور در این پست را کسب کرد در ابتدا برای بالا رفتن شانس حضور یک ورزشکار دیگر در این پست، کاندیدای حضور در نایب رئیسی شد و حتی توانست در دور دوم نیز حضور داشته باشد اما به واسطه عدم لابی در نهایت رای لازم برای حضور مستقیم در هیات اجرایی را پیدا نکرد.

خوشبختانه با وجود این شرایط، ساعی همانطور که اشاره شد در حال حاضر تنها نماینده جامعه رزمی در هیات اجرایی است و مسئولیت سنگینی را روی دوش‌های خود احساس می‌کند. قطعا با توجه به نزدیکی مسابقات بازی‌های آسیایی و شانس بالای رشته‌های رزمی (ووشو، بوکس، کاراته، تکواندو وحتی جودو وکوراش) برای کسب مدال در این مسابقات وافتخارآفرینی برای کاروان ورزش ایران انتظارها از هادی ساعی بالا خواهد بود تا با تلاش در کمیته المپیک شرایط حمایتی مساعدتری از این رشته‌ها را فراهم کند.

قطعا ساعی نیز با این هدف در کمیته المپیک حضور پیدا کرده است تا ضمن استفاده از تجربیات خود به رشته‌های رزمی به خصوص تکواندو کمک کند ونقشی اساسی در هیات اجرایی داشته باشد. از طرف مقابل از جامعه رزمی نیز انتظار می‌رود از تنها نماینده خود در هیات اجرایی حمایت لازم را داشته و با ارتباط با پرافتخارترین المپین ورزش ایران،او را از مشکلات وکمبودهای رشته‌های خود برای حضور در بازی‌های آسیایی و در ادامه المپیک 2020 آگاه سازند.

ساعی نیز با توجه به حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک به خوبی از نقش تدارکات مناسب برای حضور در این رویدادها آگاهی دارد و قطعا در حد توان تلاش خود را برای تخصیص اعتبارات حمایتی از این رشته‌ها به کار خواهد بست. حضور موفقیت آمیز ساعی در هیات اجرایی باعث خواهد شد برای دوره‌های آینده ورزشکاران و دست‌اندرکاران رشته‌های رزمی از شانس بیشتری برای حضور در هیات اجرایی برخوردار و نقش برجسته‌تری مانند افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی در ورزش کشور برعهده داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار