کد خبر: 891941
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ششم بهمن‌ماه تمدید و تاکنون 9355 نفر از استان خراسان رضوی در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

 ششمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در خراسان ‌رضوی برگزار می شود

 تاکنون 9هزار و 355 نفر از خراسان رضوی در این آزمون ثبت نام کرده اند که 6202 نفر در بقاع متبرکه استان اقدام به ثبت نام نموده اند.

 در بین شهرستان ها، شهرستان مشهد با 3325 نفر، کاشمر 896 نفر، سبزوار 865 نفر، گناباد 564 نفر پیشتاز هستند.

 این آزمون مشترک، با هدف هم افزایی و جلوگیری از موازنه کاری،  شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی، ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی و تقویت وحدت مجموعه های قرآنی، بروزرسانی بانک جامع اطلاعات قرآن کشور و تشویق فعالان های قرآنی در حوزه حفظ و مفاهیم قرآن و اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 زمان ثبت نام در آزمون تا 7 بهمن ماه ۹۶  تمدید و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آزمون به نشانی quranedu.ir به صورت فردی و گروهی ثبت نام کنند.

 این آزمون در ۴ موضوع و در ۲۶ رشته شامل ۱۲ رشته حفظ ترتیبی، ۴ رشته حفظ موضوعی، ۵ رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ۲ رشته تدبر در قرآن و ۳ رشته معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 آزمون کتبی تمام رشته ها پنجشنبه ۱۰ اسفند ۹۶ ، آزمون الکترونیکی درک معنا و تدبر در قرآن: شنبه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۸ تا ۲۰، آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی: شنبه ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه و آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه بزرگسالان حافظ کل: شنبه ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه خواهد بود

 کارت ورود به جلسه آزمون از ۱۵ بهمن تا ۹ اسفند از طریق سایت ثبت نام صادرو هر داوطلب می تواند حداکثر در ۴ رشته و از هر موضوع یک رشته شرکت کند.

حد نصاب نمره قبولی در آزمون های کتبی و الکترونیکی ۷۰ به بالا و در آزمون شفاهی ۷۵ به بالا است، و به ۳۰۰۰ نفر از منتخبین این آزمون سراسری جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار