کد خبر: 891893
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
وزیر ورزش تاکید کرد که مجموعه کمیته ملی المپیک با مدیریت صالحی امیری و همت اعضای هیأت رییسه و اجرایی جدید در دوره پیش رو بسیار موفق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از المپیک ایران، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معادفه روسای سابق و جدید کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تمام خدمتگزاران ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیونهای ورزشی، ادارات کل استانها و دیگر نهاد و سازمان‌ها برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ارکان آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی یاد شهدای نفتکش سانچی را گرامی داشت.

وی با اشاره به کلیپ زیبای اقدامات فرهنگی کمیته ملی المپیک در بازدید و اعزام قهرمانان المپیک به منطقه محروم بشاگرد عنوان داشت: انصافا دیدن این کلیپ نشان می‌دهد به برکت جمهوری اسلامی و روحیه عدالت محورانه تلاش بسیاری در گسترش امکانات به نقاط محروم کشور شده و در عرصه ورزش هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سلطانی فر ادامه داد: بدون تردید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حقیقتا اقدامات مهمی در گسترش فضای ورزش کشور صورت گرفته و در مراکز بیست استان کشور، استادیوم ۲۰ هزار نفره ساخته و تحویل داده شده و پروژه های دیگری هم در حال ساخت و اتمام است.

وی تاکید کرد: بدون تردید می‌توانیم با آرامش، با همگرایی و همدلی هر چه بهتر و بیشتر در راستای خدمت رسانی به ورزش باشیم. به شخصه در این مدت که در خدمت ورزش بوده‌ام، همه جا همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه با درایتی که آقای هاشمی داشتند توانستیم مشکلات بسیاری را برطرف کنیم، یادآور شد: وی با برگزاری بسیار خوب و منظم انتخابات این موضوع را نشان دادند. از تلاشهای ایشان، هیأت رئیسه و هیات اجرایی سابق کمیته ملی المپیک تشکر میکنم.

سلطانی فر با بیان اینکه صالحی امیری جدای از دوستی دیرینه‌مان، از مدیران و سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور بوده و نقش محوری در دولت داشته است، گفت: صالحی امیری با حضور سرپرستی که در وزارت ورزش داشتند در همات مدت کوتاه توانستند ذهنیت خوبی از خود در میان مدیران و جامعه ورزش باقی بگذارند. بدون تردید مجموعه کمیته ملی المپیک با مدیریت آقای دکتر صالحی امیری و همت اعضای هیأت رییسه و هیات اجرایی جدید در دوره پیش روی بسیار موفق خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار