کد خبر: 891795
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مدیرکل شیلات هرمزگان:
مدیرکل شیلات هرمزگان از برداشت بالغ بر ١٥هزار تن میگوی پرورشی در سالجاری خبر داد.

مدیرکل شیلات هرمزگان از برداشت بالغ بر ١٥هزار تن میگوی پرورشی در سالجاری خبر داد.

سید پرویز محبی درکارگروه تخصصی تکثیرومولد سازی میگو با حضور معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران،مدیران کل شیلات استان های میگوپرور،جمعی ازمسولین و بهره برداران شیلاتی به میزبانی شیلات هرمزگان برگزار شد از برداشت بالغ بر ١٥هزار تن میگوی پرورشی در سالجاری خبر داد.

محبی گفت: تولید میگوی پرورشی استان هرمزگان در چهار سال گذشته حدود سه هزار و 200 تن بوده است در حالیکه امسال بالغ بر 15هزار تن برداشت میگوی پرورشی را از سطح مزارع استان هرمزگان برداشت شده است.

وی با اشاره به مثبت بودن روند سرمایه گذاری در زمینه تولید میگوی پرورشی گفت: هشت هزار هکتار مزارع در استان در دست تولید است که برای بالغ بر هشت هزار هکتار مزرعه جدید در راستای تولید میگوی پرورشی موافق اصولی صادر شده است که امید است امسال بالغ بر دو هزار هکتار آن وارد مدار تولید استان شود.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت آبزی پروری در استان هرمزگان گفت:یازده میلیارد تومان اعتبار در بحث زیر ساخت های میگو مصوب گردیده، که از این میزان بالغ بر هفت میلیارد تومان آن در بخش لایروبی مزارع پرورش میگو و تامین برق در سایت های جدید تخصیص داده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر