کد خبر: 891783
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگ‌نمایی این آشوب‌ها درصدد تسری دادن اغتشاشات به همه کشور بودند.

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید عرصه سربازان گمنام در شمال غرب کشور و خدمه کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: وجود امنیت بی‌بدیل در کشور ثمره همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی ثبات و مشروعیت سیاسی حاکمیت را بسته به حمایت مردم دانست و افزود: حمایت مردم نشأت گرفته از رضایت مردم است و به میزان نارضایتی شاهد کاهش حمایت و مشروعیت خواهیم بود.

وزیر اطلاعات اقدامات دشمن برای ایجاد تزلزل در جامعه را امری طبیعی خواند و گفت: باید جلوی سوءاستفاده دشمنان از کمبودها گرفته شود.

وی با بیان این‌که مشکلات و زمینه‌های نارضایتی از قبیل مسائل قومیتی، معیشت و ریزگردها در کشور وجود دارد و مباحث اجتماعی، فرهنگی یا اقتصادی است که می‌تواند به جامعه آسیب بزند، مطرح کرد: این مسائل با سرمایه‌گذاری و راهکارهای عاقلانه برطرف خواهد شد و برخی مواقع بروز این‌گونه کاستی‌ها را به حکومت نسبت می‌دهند که نتیجه آن تبدیل مسائل اجتماعی به مسائل سیاسی است.

علوی ادامه داد: دشمنان در صدد ایجاد انگیزه برای اقدام علیه حکومت هستند تا نارضایتی به مسائل امنیتی بدل شود که در این صورت می‌توان با فعالیت و رفع کمبودها تلاش‌های دشمنان را ناکام گذشت.

وی جلب رضایت توده‌های مردم، اجرای عدالت و برقراری امنیت را وظیفه حکومت اسلامی دانست و گفت: تأمین رضایت مردم با امکانات مادی مقدور نیست، اما می‌توان با خوشرویی و حسن خلق آن را به دست آورد.

وزیر اطلاعات مسؤولان و مدیران را امانت‌دار و خادم مردم دانست و مطرح کرد: قرآن کریم، پیامبران و ائمه اطهار(ع) برای مردم هستند و جمهوری اسلامی و مسؤولیت‌ها نیز برای مردم است و باید به واسطه آن از مشکلات آنان گره‌گشایی کنیم.

وی خطاب به مسؤولان و مدیران استان گفت: باید از خدمتگزاری به مردم خسته نشده بلکه شکر نعمت را با خدمتگزاری بیشتر و البته بی‌منت بجا آورد.

علویی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: نقطه شروع بحران از اقدامات دشمنان نبود بلکه دامن زدن به نارضایتی‌ها موجب بروز حوادث شد که با همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی برطرف شد.

وی در ادامه ابراز داشت: مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند اما دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگ‌نمایی این آشوب‌ها درصدد انتشار اغتشاشات به همه کشور بودند اما پایان یافتن این اتفاقات ظرف 4-5 روز مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: حضور سرمایه‌گذاران در عرصه اقتصادی موجب رفع بیکاری و چرخش اقتصادی خواهد شد و لازمه فعالیت بخش خصوصی، تأمین امنیت است.

وی با بیان اینکه در مبارزه با تروریست‌ها مغز آنان را هدف قرار می‌دهیم، افزود: برخورد با مفاسد اقتصادی با دیگر مسائل متفاوت است و باید جلوی فرار سرمایه را گرفت تا در افزایش بیکاری تأثیرگذار نباشد.

علوی در پایان با تقدیر از عملکرد اداره‌کل اطلاعات استان اصفهان، مدیرکل جدید این اداره را معرفی و منصوب کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار