کد خبر: 891729
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد ميانسال كه با 9‌ضربه چاقو همسرش را در خانه‌شان به قتل رسانده‌بود، پسرش را تلفني در جريان حادثه قرار داد و از خانه گريخت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 22:34 شامگاه پنج‌شنبه 28 دي‌ماه امسال قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران باتماس تلفني مأموران كلانتري 132 نبرد از قتل زن ميانسالي در خانه‌اش با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه كه در پذيرايي آپارتمان طبقه چهارم ساختمان مسكوني حوالي خيابان ميثم بود با جسد غرق به خون زن 52 ساله‌اي روبه‌رو شدند كه با اصابت 9 ضربه چاقو به قتل رسيده‌بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول در درگيري با شوهرش به قتل رسيده است. همچنين مشخص شد اين زن و شوهر كه از قبل با هم اختلاف داشتند لحظاتي قبل با هم درگير مي‌شوند كه در جريان آن مرد ميانسال به آشپزخانه مي‌رود و با برداشتن چاقو همسرش را هدف قرار داده و در ادامه پس از شستن خون‌ها موضوع را به پسرش خبر مي‌دهد و از خانه فرار مي‌كند.  پسر مقتول كه موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: پدرم 56 سال سن دارد و بيكار و هميشه در خانه است. او مرد عصباني است و قرص آرامبخش مصرف مي‌كند. امروز صبح مثل هميشه از خانه خارج شدم و به محل كارم رفتم، اما پدر و مادرم هر دو در خانه بودند.

دقايقي قبل پدرم در حالي كه صدايش لرزان بود به من تلفن زد و گفت حال مادرم بد است. او از من خواست هر چه زودتر خودم را به خانه برسانم و مادرم را به بيمارستان منتقل كنم. خيلي نگران شدم و به سرعت به خانه‌مان آمدم كه با جسد خونين و بي‌جان مادرم روبه‌رو شدم. در حالي كه شوكه شده بودم با پدرم تماس گرفتم كه به من گفت ديگر با او تماس نگيرم و بعد هم تلفنش را قطع كرد. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به دستور قاضي مرادي به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران در تلاشند تا قاتل فراري را دستگير و راز اين حادثه را بر ملا كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار