کد خبر: 891727
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پرونده مرد شيطان صفت كه متهم است در پوشش مسافربر زنان را ربوده و به‌آنها تعرض كرده با طرح شكايت‌هاي تازه وارد مرحله‌اي تازه شد.
به گزارش خبرنگار ما، اولين شكايت عليه متهم عصر روز يازدهم آذرماه در كلانتري 147 گلبرگ مطرح شد. آن روز زني جوان وحشت زده خودش را به كلانتري رساند و گفت: در خيابان جشنواره سوار يك پرايد مسافربر شدم تا به سيدخندان بروم. راننده مردي لاغراندام و حدوداً 45‌ساله بود. وقتي مسافتي كوتاه را طي كرد ناگهان به سمت بزرگراه شهيد باقري تغيير مسير داد كه اعتراض كردم، اما توجه نكرد و به سمت شهرك اميد رانندگي كرد. قصد داشتم در ماشين را باز كنم و خودم را به بيرون بيندازم كه با هم درگير شديم. او قصد تعرض داشت كه موفق شدم با لگد در را باز كنم و خودم را به بيرون بيندازم. آن مرد بعد از سرقت كيف دستي‌ام از محل فرار كرد. 

با طرح شكايت پرونده به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران فرستاده شد. كارآگاهان در جريان تحقيقات ميداني موفق شدند با بررسي دوربين‌هاي مداربسته شماره پلاك خودروي پرايد نقره‌اي را به دست آوردند. آنها متوجه شدند كه خودروي پرايد در شهر ري اعلام سرقت شده است. در حالي كه تحقيقات در اين باره جريان داشت بامداد هفدهم آذرماه مأموران پليس آگاهي هنگام گشت زني در محله اتابك پرايد تحت تعقيب را شناسايي كردند و در جريان تعقيب و گريز متوجه شدند كه راننده با زني كه در صندلي جلو سوار شده درگير است. آنها سرانجام راننده را بازداشت كردند. زن جوان گفت: از محل كارم در افسريه خارج شدم تا به خانه ام بروم. كنار خيابان سوار پرايد مسافربر شدم. در نزديكي خانه‌مان ناگهان راننده به كوچه‌اي خلوت پيچيد و گوشه‌اي توقف كرد. او بعد از قفل كردن درها با تهديد به من تعرض كرد كه ناگهان ماشين پليس از راه رسيد. 

بررسي سوابق راننده نشان داد كه او مردي 42‌ساله به نام عليرضا.‌ج است كه بارها به اتهام جرائم جنسي، سرقت و آتش‌سوزي عمدي در تهران، اصفهان و ورامين بازداشت شده و به زندان افتاده است. در شاخه ديگري از تحقيقات و با توجه به سوابق متهم در جرائم جنسي و احتمال مطرح شدن شكايت‌هاي بيشتر پرونده به اداره شانزدهم پليس‌آگاهي تهران فرستاده شد. بررسي‌ها در اين باره جريان داشت تا اينكه دو شكايت تازه عليه متهم مطرح شد. يكي از زنان كه به شدت از ناحيه سر و صورت دچار شكستگي شده بود، گفت: دهم شهريورماه مقابل ترمينال جنوب سوار يك پژو آردي مشكي شدم تا به شهرستان بروم. راننده گفت كه چند مسافر دارد كه آنها  را در ميدان بهمن سوار مي‌كند. وقتي به ميدان بهمن رسيديم به مسيرش ادامه داد و كسي را سوار نكرد و به سمت قم رانندگي كرد. وقتي اعتراض كردم به من حمله كرد و به شدت من را مجروح كرد. بعد در جاده‌اي خاكي در حاشيه آزاد راه تهران-قم به من تعرض كرد. او سپس من را به شدت از ناحيه سر مجروح كرد به طوري كه بيهوش شدم. وقتي چشم باز كردم هوا تاريك بود. به سختي خودم را به كنار اتوبان رساندم.  سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به مطرح شدن شكايت‌هاي تازه عليه متهم و سوابق وي در جرائم مشابه، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس صادر شده و از شاكيان درخواست مي‌شود براي پيگيري شكايات خود به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار