کد خبر: 891663
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان و شهدای مرزی ما مظلومند و ما مدیون شهدا و مرزبانانی هستیم که در سخت‌ترین شرایط در حال حفاظت و حراست از مرز‌های میهن اسلامی هستند.
مهر: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان و شهدای مرزی ما مظلومند و ما مدیون شهدا و مرزبانانی هستیم که در سخت‌ترین شرایط در حال حفاظت و حراست از مرز‌های میهن اسلامی هستند.

سردار "قاسم رضایی" پس از اجرای فریضه زیارت عاشورا در جمع کارکنان ستاد مرزبانی در سخنانی اظهار داشت: اگر خواهان این دنیا و آن دنیا هستید باید توکل و توسل داشته باشید و یکی از مسیر‌هایی که ما را به توکل نزدیک می‌کند، توسل است.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما توفیق سجده گزاری داریم، برای رسیدن به معبود است و این مهم با توکل و توسل معنی پیدا می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: امام حسین (ع) یکی از مهمترین رشته‌های متوسل شدن به خداوند است و اگر می‌خواهید عاقبت به خیر باشید با توسل به ائمه اطهار زندگی کنید.

"رضایی" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی تاکید کرد: مرزبانان و شهدای مرزی ما مظلومند و توفیق برگزاری اینگونه جلسات معنوی را مدیون شهدا و مرزبانانی هستیم که در سخت‌ترین شرایط در حال حفاظت و حراست از مرز‌های میهن اسلامی هستند.

وی خاطر نشان کرد: مرزبانان نیاز به دعا دارند با دعا کردن آن‌ها را به فیض برسانیم تا بتوانند با تلاش‌های خستگی ناپذیر خود، امنیتی پایدار را برای کشور فراهم کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار