کد خبر: 891641
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند به مناسبت روز هوای پاک عنوان کرد:
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، توسعه فضای سبز مرکز دفن فنی و مهندسی پسماند شهرداری تبریز را در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری و حفظ پاکیزگی هوا دانست.
علیرضا اصغری  با اشاره به مناسبت روز هوای پاک ضمن تاکید بر تمیز بودن شهر تبریز به همت شهروندان فهیم و خادمین صدیق در مجموعه خدوم شهرداری تبریز ، افزود : مشارکت شهروندان در پاکیزه سازی محیط شهری و زیباسازی منظر شهری موجب گردیده تبریز طی سالهای متوالی عنوان شهر تمیز را به خود اختصاص دهد . 

وی اظهار کرد : در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری و حفظ پاکیزگی هوا و جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای در مرکز دفن فنی مهندسی سازمان مدیریت پسماند ، همواره در تلاش توسعه جنگلکاری و وسعت درختان اطراف مرکز دفن بوده ایم که تاکنون حدود ۳۰ هکتار و به تعداد ۱۸ هزار اصله درخت در اطراف مرکز دفن کاشته شده است. 

علیرضا با توجه به پوشش روزانه و دفن اصولی پسماندهای شهری به منظور جلوگیری از انتشار آلاینده ها، افزود : طی بازدیدی که با مدیر کل محترم منابع طبیعی استان از مرکز دفن فنی مهندسی داشته ایم، مقرر گردیده تا فضای سبز و محدوده جنگلکاری مرکز دفن ۴۵۰ هکتار وسعت داده شود و تحویل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز قرار گیرد. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پایان با اشاره به فعالیت مداروم و شبانه روزی تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن، گفت : تصفیه خانه شیرابه مرکز دفن روزانه ۵۰ مترمکعب آب تصفیه شده شیرابه با خروجی COD زیر ۱۰۰ و مطابق با استاندارد آبیاری مصرف در فضای سبز و کشاورزی میباشد که از طریق آبیاری قطره ای به درختان اطراف مرکز دفن منتقل میشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر