کد خبر: 891624
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
مدیر باشگاه تراکتورسازی:
مدیر باشگاه تراکتورسازی گفت: من مدیر پرتوقعی هستم و تنها به قهرمانی ایران قانع نبوده و از سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خواهان قهرمانی آسیا هستم.
مصطفی آجرلو در مراسم انعقاد قرارداد سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز در هتل کایا تبریز اظهار داشت: امروز فوتبال ایران و تبریز شاهد اتفاق بزرگی بوده و گام بلندی برای پیشرفت تیم تراکتورسازی برداشته می‌شود.

وی گفت: من در سال‌های گذشته ‌در تیم تراکتورسازی با 2 مربی کار کردم که قلعه‌نویی و گل‌محمدی بوده و از این 2 مربی بابت زحماتی که برای تیم تراکتورسازی کشیدند، تشکر می‌کنم و همچنین از مربی‌های سابق این تیم مانند تونی، خطیبی و .... نیز کمال تشکر را دارم.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به لطف خدا  و کمک دوستان ‌ باشگاه بدهکار دیروز امروز یک بنگاه اقتصادی‌ قوی شده است و بخشی اعظمی از بدهی‌های گذشته تیم تراکتورسازی پرداخت شده و انشاالله بخش دیگری از بدهی‌های تیم تراکتورسازی پرداخت خواهد شد و با کمک و حمایت 25 میلیون هواداران تیم تراکتورسازی در سرتاسر کشور تیمی خواهم ساخت که نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای همسایه به آن احترام گذاشته شود.

وی گفت: من خیلی خوشحالم که امروز آقای ساغلام به عنوان یک مربی خوب و سالم را معرفی کرده و مردی که با کمک خدا و حمایت همه هواداران و طرفداران تیم تراکتورسازی عصر جدیدی برای این تیم ساخته و همانطور که تیم بورسا اسپور را قهرمان ترکیه کرده است، تیم تراکتورسازی را هم قهرمان ایران خواهد کرد.

آجرلو گفت: من به ساغلام گفتم  آدم زیاده خواهی هستم و تنها به قهرمانی تیم تراکتورسازی در ایران قانع نشده و به دنبال کسب قهرمانی در باشگاه‌های آسیا هستم.

وی گفت: به دوستانی که خواهان موفقیت تیم تراکتورسازی نیستند باید بگویم تصمیم گرفتیم به روزهای گذشته بازنگردیم و در مسیر موفقیت گام برداریم.

آجرلو تصریح کرد: من در تهران بعضی روزها تا 18 ساعت وقت برای تیم تراکتورسازی می‌گذارم و برای سرافرازی تیم تراکتورسازی نهایت تلاش خود خواهم کرد و همانطور که رهبر فرزانه فرمودند آذربایجان سر ایران است، تلاش خواهم کرد که مردم آذربایجان سرافراز باشند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر