کد خبر: 891623
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
مدیر ساختمان شهید قاضی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)تبریز خبر داد
معاون اداری مالی و مدیر ساختمان شهید قاضی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)تبریز گفت: تمام آزمایش‌های بیماران سرطانی و بیماران خاص در آزمایشگاه شهید قاضی طباطبایی تبریز با تعرفه دولتی و با هدف حمایت از بیماران خاص و سرطانی در آزمایشگاه این مرکز انجام می پذیرد.

مهراد اکبری نامدار  اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری‌های صعب العلاج هزینه‌های هنگفتی را به بیماران و نیز بستگان آنها تحمیل می‌کنند از این رو تمام امکانات ساختمان شهید قاضی مرکز امام رضا(ع) تبریز طبق تعرفه طرح تحول نظام سلامت محاسبه و بیماران مبلغ ناچیزی را برای هزینه‌های درمانی پرداخت می‌کنند.

معاون اداری مالی مرکز امام رضا (ع) افزود: قبلا این ساختمان بیمارستان شهید قاضی نام داشت که با قدمت بیش 50 سال یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های تبریز می باشد و  بعد از سال 1386 و با انتقال بیمارستان امام خمینی (ره) تبریز به مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) این بیمارستان نیز تحت نظارت این مرکز با نام ساختمان شهید قاضی طباطبایی تبریز که اختصاصی بیماران سرطانی، تلاسمی و هموفیلی می‌باشد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نامدار در خصوص تعداد تخت و نحوه پذیرش بیمار در این بیمارستان اظهار داشت: در سال 93 به دلیل نیز مبرمی که برای حمایت از بیماران سرطانی و خاص به دلیل بالا بودن هزینه‌های هنگفت درمان دیده می‌شد از این رو  با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به نوسازی و بازسازی این ساختمان شد که تعداد تخت‌ها از 57 تخت بستری به 120 تخت بستری افزایش یافت.

وی ادامه داد: تمام بیمارانی که بیشتر از 14 سال داشته و دچار بیماری‌هایی مانند، تالاسمی، هموفیلی و کلیه بیماران سرطانی استان  می‌توانند از خدمات درمانی ساختمان آنکولوژی و کانسرولوژی ساختمان شهید قاضی طباطبایی  مرکز آموزشی درمانی امام ( ع) تبریز بهره‌مند شوند.

مدیر ساختمان شهید قاضی با تاکید بر لزوم همایت از بیماران خاص در بخش دولتی گفت: مهمترین رویدادی که در بخش حمایت از بیماران خاص در این مرکز به وقوع پیوسته فعالیت بخش پیوند مغز استخوان با 6 تخت بوده که تعداد 41 بیمار در این بخش از خدمات پیوند استخوان بهره‌مند شده‌اند.

وی در بحث خدمات و هتلینگ این بخش از مرکز امام رضا (ع) اضافه کرد: ساختمان این بخش بعد از بهسازی و بازسازی قابل مقایسه با بیمارستان‌های خصوصی بوده و وجود 7 نفر از فوق تخصصین کانسرولوژی و آنکولوژی در این بخش و موجب افزایش کیفیت خدمات درمانی و رضایت مراجعان شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر