کد خبر: 891582
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
جانشين فرمانده نيروي انتظامي، با بيان اينكه امنيت، خط قرمز پليس است، گفت: برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنيت قطعي است چون اگر امنيت نباشد جامعه به رشد و تعالي نمي‌رسد.
سردار اسكندر مؤمني، در همايش فرماندهان و رؤساي پليس تهران بزرگ ضمن تقدير و تشكر از زحمات و تلاش‌هاي فرماندهان، رؤسا و كاركنان پليس پايتخت در برقراري نظم و امنيت شهر تهران و همچنين حضور در مأموريت‌هاي كشوري از جمله مراسم پرشور اربعين حسيني(ع)، وقوع زلزله و حوادث اخير گفت: به همكاري با دلاور مردان پليس پايتخت كه برگ زرين ديگري در تاريخ افتخارات نيروي انتظامي رقم زدند، افتخار مي‌كنم. 
وي با اشاره به اين مطلب كه نيروي انتظامي در هيچ زماني آرامش و راحتي خيال ندارد، افزود: همه مأموريت‌هاي پيش آمده در اين مدت، مأموريت‌هاي ويژه‌اي بوده كه مجموعه پليس هم در راستاي انجام اين مأموريت‌ها و هم انجام امور روزانه و جاري خود موفق عمل كرده است. 
سردار مؤمني، برقراري امنيت و آرامش براي شهروندان توأم با رحمت و عدالت را امري مهم برشمرد و عنوان كرد: امنيت مردم و جامعه خط قرمز پليس است؛ چراكه پليس تشكيل شده تا امنيت عمومي مردم را حفظ كند، چون اگر امنيت نباشد جامعه به رشد و تعالي نمي‌رسد. 
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري درباره اقتدار نيروي انتظامي توأم با رأفت و رحمت افزود: رويكرد اقتدار توأم با رأفت در روزهاي اغتشاشات، باعث شد تا مردم راه خود را از آشوبگران جدا كنند و دشمن را نااميد و ناكام بگذارند. 
جانشين فرمانده ناجا، امنيت را همچون اكسيژن خواند و بيان داشت: امنيت مقدمه هر امري است، اگر امنيت نباشد، هيچ كاري انجام نمي‌شود و جامعه‌اي كه در حال رشد است بهاي آن امنيت است، همانطور كه انسان بدون اكسيژن دوام نمي‌آورد، جامعه نيز بدون امنيت پيشرفت و رشد نخواهد داشت. 
اين مقام انتظامي، آمادگي كامل، آموزش لازم و يكپارچگي دروني را امري مهم در بدنه نيروي انتظامي برشمرد و افزود: رويدادهاي اخير نشان داد كه نيروي انتظامي، به‌خصوص فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در همه شرايط آمادگي خود را حفظ كرده و هر مأموريتي را به نحو احسن انجام مي‌دهد. 
سرتيپ دكتر مؤمني، در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي تهران بزرگ و مجموعه كاركنان پليس پايتخت، در برقراري نظم و امنيت شهروندان، بيان داشت: امنيت متعلق به همه مردم است، بايد به تك تك افراد جامعه احترام بگذاريم، به ياد داشته باشيم كه اگر اقتدار با رحمت و رأفت توأم باشد، تأثير خود را بر اذهان عمومي و مأموريت‌هاي پليس مي‌گذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار