کد خبر: 891561
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
آيت‌الله خاتمي:
عضو خبرگان رهبری با اعلام اينكه فتنه امسال حريم‌هاي فراواني را شكست، گفت: فتنه‌گران مي‌خواستند نقشه‌هاي بر باد رفته سال 78 و 88 را به نتيجه برسانند و طراحان آن سرويس‌هاي جاسوسي استكبار و غرب بودند.
به گزارش فارس، آيت‌الله سيد احمد خاتمي روز گذشته و در آستانه سالروز افتخارآفريني مردم آمل و حماسه اسلامي ششم بهمن سال 1360 در جمع مردم اين شهر گفت: آمل شهر بزرگ در عرصه‌هاي مختلف شهادت‌طلبي، دشمن‌ستيزي، فقاهت، انديشه، سياست و ديانت است و نه تنها شهر هزار سنگر بلكه شهر هزاران سنگر است. وي افزود: مردم آمل خالق حماسه بزرگ و ماندگار سال 1360 هستند كه در حماسه اسلامي جنگل با بصيرت اقدام به‌موقع داشتند. امام جمعه موقت تهران با اعلام اينكه در سال 1360 كمونيست‌هاي ضد خلق در آمل به نتيجه‌اي رسيدند كه غيرقابل انكار است، تصريح كرد: مردم آمل خودجوش در حالي آتش به اختيار عمل كردند كه رهبر انقلاب اسلامي اين روزها بر آن تأكيد فراوان دارند. 
وی با اعلام اينكه از 13 بهمن تا 17 بهمن امسال راديو و تلويزيون بيگانه به همراه شبكه‌هاي مجازي بدترين اخبار و شايع‌ترين خبرها را مخابره كردند، بيان كرد: ولي مردم كشورمان بدون هيچ فراخوان همانند حماسه اسلامي 9 دي سال 1388 راهپيمايي گسترده‌اي در راه دفاع از نظام و ولايت داشتند. 
خاتمي خاطرنشان كرد: رهبر انقلاب اسلامي براي نخستين بار پس از وقايع اخير فرمايش كردند كه هزار بار از مردم تشكر مي‌كنم. امام جمعه موقت تهران با اعلام بيانات رهبر انقلاب اسلامي مبني بر اينكه مگس بر روي زخم باز مي‌نشيند و نبايد بگذاريم زخم ايجاد شود، اظهار كرد: همه مردم مي‌دانند كه دولت دچار مشكلات است و دولتمردان تحريم‌هاي نامردانه، مشكلات خارجي و داخلي را پشت سر مي‎گذارند. 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اينكه مردم كشورمان مهربان هستند هر چند بايد مهرباني‌ها دوطرفه باشد، ادامه داد: مردم حق دارند كه از مسئولان انتظار كار بيشتری داشته باشند و گره‌هاي آنها وا شود. خاتمي با اعلام اينكه مردم كشورمان قانع هستند و افرادي حريص نيستند، افزود: مردم‌مان هميشه مايه افتخار و مباهات هستند. وي با بيان اينكه 40 سال گذشته كلكسيوني از انواع توطئه‌هاست، يادآور شد: هر چه كه بخواهيد كشورهاي غربي و استكبار تاكنون به سر كشورمان آورد‌ه‌اند. نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه دهه نخست بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دهه جنگ عليه نظام بوده و در كنار آن جنگ قوميتي ايجاد شد، گفت: كودتاهاي زيادي عليه مردم در آن زمان ايجاد شد و با حمايت مردم و عوامل نظامي حتي برخي كودتاها يك ربع قبلِ انجام خنثي مي‌شد. خاتمي با اعلام اينكه از دهه دوم انقلاب اسلامي جنگ نرم آغاز شده و همه اميد دشمنان مبني بر نتيجه دادن آن بود، بيان كرد: در فتنه دهه 70 به ملت‎مان ضربه زيادي وارد شد هر چند در فتنه 88 كودتاي مخملي و جنگ نرم براي براندازي نظام روي داد و به مدت هشت ماه كشورمان در آشوب بود. 
وي با اشاره به اينكه در فتنه 88 استكبار مي‌خواست تا مردم از نظام روي برگردانند، خاطرنشان كرد: حماسه 9 دي همه توطئه‌ها را خنثي كرده است. امام جمعه موقت تهران با اعلام اينكه فتنه امسال بسيار عميق بوده و حريم‌هاي فراواني را شكست، بيان كرد: آنها در فتنه اخير مي‌خواستند نقشه‌هاي بر باد رفته سال 1378 و سال 1388 را به نتيجه برسانند و طراحان آن سرويس‌هاي جاسوسي استكبار و غرب بودند. اين مسئول با اعلام اينكه غربي‌ها مي‌خواستند با ايجاد فتنه تا 22 بهمن اقدامات جديدي را در ايران انجام دهند، يادآور شد: افكار و خيالات باطل آنها از بين رفته و تير آنها به سنگ خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار