کد خبر: 891539
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
بنا بر اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست خوزستان، صبح امروز جمعه در ساعت ۱۲ میزان غلظت غبار در شهر اهواز به ۱۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب رسید که برابر با ۶۶ برابر حد مجاز است.
فارس: بنا بر اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست خوزستان، صبح امروز جمعه در ساعت ۱۲ میزان غلظت غبار در شهر اهواز به ۱۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب رسید که برابر با ۶۶ برابر حد مجاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلظت گردوخاک شدیدی که از ظهر امروز از کانون‌های داخلی وارد اهواز و برخی از شهر‌های استان خوزستان شده بود، افزایش یافت.

بنا بر اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست خوزستان، صبح امروز جمعه در ساعت ۱۲ میزان غلظت غبار در شهر اهواز به ۱۰ هزار میکروگرم بر مترمکعب رسید که ۶۶ برابر حد مجاز است.

همچنین غلظت گردوغبار در شهر‌های امیدیه ۷۴، اندیمشک ۶۷، بهبهان ۷۱، حمیدیه ۶۶۹، خرمشهر ۴۷۱، دزفول ۹۶، شادگان ۴۱۳، شوش ۸۹، رامشیر ۴۴ و ماهشهر ۴۹۸ میکروگرم بر مترمکعب است.

طبق اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی خوزستان در روز‌های گذشته با توجه به وزش باد شدید برخاستن گرد و غبار در اکثر مناطق به‌ویژه جنوب و مرکز استان در ظهر روز جمعه مورد انتظار بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار