کد خبر: 891537
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
گزینه سرمربیگری تراکتورسازی گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این مقطع از تیم محبوبشان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارطغرول ساغلام گزینه سرمربیگری تیم تراکتورسازی که بامداد امروز در میان استقبال هواداران وارد تبریز شد، پس از ورود به این شهر ضمن قدردانی از هوادارانی که برای استقبال از وی به فرودگاه آمده بودند، اظهار داشت: من در استانبول آوازه محبوبیت تراکتورسازی را شنیده بودم و می‌دانستم که این باشگاه هواداران پرشوری دارد.

وی افزود: بااین‌وجود از دیدن این استقبال شگفت‌زده و خوشحال شدم. باید بگویم برای من مایه خوشحالی و افتخار است که می‌توانم در چنین باشگاه محبوبی فعالیت کنم. درعین‌حال احساس می‌کنم مسئولیتم دوچندان شده و باید احساس مسئولیت زیادی درباره این هواداران داشته باشیم.

ارطغرول ساغلام خاطرنشان کرد: می‌دانم که شرایط فعلی تیم به‌هیچ‌وجه مناسب نیست و هواداران از نتایج اخیر رضایت ندارند. جایگاه حقیقی ما اینجا نیست و باید در کنار هم برای رسیدن به پله‌های بالاتر تلاش کنیم و ان‌شاءالله از این مقطع و روزهای سخت به‌سلامت عبور کنیم و به‌طور حتم روزهای خوبی پیش روی خواهیم داشت.

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی تصریح کرد: از هوادارانمان می‌خواهم در این مقطع از تیم محبوبشان حمایت کنند چون بیش از هر چیزی به حمایت و آرامش نیاز داریم. من به کار گروهی اعتقاددارم. بر این اساس معتقدم باید همه ما دست در دست هم متحد و منسجم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: هواداران در کنار مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان باید یک کار گروهی مستمر و مداوم را برای موفقیت و سربلندی تراکتورسازی دنبال کنند تا به یک نتیجه مطلوب دست‌یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار