کد خبر: 891535
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
در ادامه رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در حساس ترین بازی استقلال میهمان تیم پدیده است.سپید رود در رشت از سپاهان پذیرایی می کند.نفت و سیاه جامگان با هم دیدار می کنند و آخرین بازی هم که قرار بود بین دو تیم فولاد و پیکان برگزار شود به دلیل گرد و خاک لغو شد.
وینفرد شفر درباره دیدار امروز برابر پدیده گفت:خوشحالم که دوباره به مشهد آمدم شهری که برای ایرانیان مقدس است. بار قبلی استقبال زیادی از ما شد. باید بگویم من و تمامی بازیکنان بسیار غمگینن هستیم برای کشتی که غرق شد. این احساس را داریم که ما هم عضو خانواده سرنشینان کشتی هستیم.سه 4 ماه هست که اینجا هستم و همه با قدرت کار می کنند تا استقلال را بهتر کنیم. سعی کردیم تیم را بالانشین کنیم. افتخار می کنم به کاری که در این تیم در حال انجام است. ما خیلی خیلی سخت تلاش کردیم ما شرایط روحی و بدنی خوبی نداشتیم. مسیر سختی هم برای موفقیت داریم. ما باشگاه کوچکی نیستیم. استقلال در ایران و آسیا بسیار بزرگ است. من به همین خاطر نباید به شایعات توجه کنم. هدف ما بازی های آینده است. جام حذفی بسیار برای ما مهم است. من نمی خواهم در لیگ قهرمانان مثل دیدار با العین یا نتیجه پرسپولیس مقابل الهلال نتیجه بگیرم چون فوتبال بسیار برای مردم مهم است.هر هفته یک سنگ جلو پای ما می اندازند. انرزی من نباید صرف کارهایی شود که وظیفه من نیست.بازی پدیده سطح بالایی دارد. در استاندارد خودمان بازی کنیم. مثل بازی سایپا خوابمان نبرد. ما می خواهیم پدیده را ببریم اما این کار آسانی نیست. دو مصدوم در دیدار قبلی داشتیم. دو تا مصدوم هم داشتیم که باید انها را عوص می کردیم. دو بازیکن فردا بازی خواهند کرد که در دیدارهای اینده به کار ما خواهند امد. آنها باید خودشان را به مربی ثابت کنند. قبل از بازی جام حذفی ما توافقی با هر دو داشتیم. دو دروازبان خیلی خوب داریم. جام حذفی رحمتی بازی می کند و لیگ را حسینی. رحمتی نمی تواند بدون بازی در شرایط بازی قرار گیرد. تیمی که در جمعه بازی نمی کند فردای مسابقه باید با تیم رزرو دیدار دوستانه داشته باشد اما این برای ما تاکنون انجام نشده. این خیلی مهمتر از تمرین کردن است.
در دیگر دیدار سپید رود در رشت از سپاهان پذیرایی می کند. سپیدرودبرای رسیدن به جایگاه بهتر نیازمند بُرد در برابر سپاهان است.علیرضا امامی فر مربی سپیدرود درباره ایم بازی می گوید:همه عوامل باشگاه سپیدرود از مدیرعامل ، کادر فنی تا بازیکنان خواستار کسب موفقیت و نمایش عملکرد بهتر در لیگ برتر هستند. کادر فنی برای رسیدن به موفقیت در تیم سپیدرود نیازمند زمان است تا برنامه های خود را پیاده کند. با در نظر گرفتن جایگاه فعلی سپیدرود ، این تیم برای کسب امتیازات بیشتر به بعضی از بازی ها نگاه ویژه ای دارد که بازی با سپاهان یکی از این دیدارها است. حضور ۳۵ بازیکن در تمرین کیفیت کار تمرینی را کاهش می دهد به همین دلیل از باشگاه خواسته شده تا به وضعیت تیم های پایه سامان دهد. سام‌کن به تمرینات بازگشته و هادی موسوی نیز به دلیل سه اخطاره بودن نمی تواند بازی کند.
در دیگر بازی همزمان ساعت ۱۵ نفت و سیاه جامگان با هم دیدار می کنند. بازی تیم های فولاد و پیکان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور به دلیل بروز پدیده گرد و خاک امروز برگزار نمی شود.سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت گرد و خاک در زمان برگزاری این مسابقه، دیدار تیم های فولاد و پیکان امروز برگزار نمی شود. این بازی در صورت مساعد بودن هوا در روز شنبه به انجام می رسد.

وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار