کد خبر: 891493
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
امام جمعه اهر:
امام جمعه اهر گفت: امروز دشمن تلاش دارد با نفوذ، توطئه‌ و هجمه‌های متعدد زمینه را برای ایجاد تفرقه و بدبینی در جامعه فراهم کند و اگر مصادیق وحدت در جامعه به خصوص قشر دانشگاهی و حوزوی لحاظ شود، قطعاً تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده در نخستین جلسه هماهنگی راه‌اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در این شهرستان با تأکید بر تقویت اشتراکات، اظهار داشت: دشمن از هر فرصتی برای اختلاف‌افکنی و تفرقه‌اندازی استفاده می‌کند و جامعه دانشگاهی و حوزوی وظیفه دارند آسیب‌ها و موانع این وحدت را شناسایی کرده و با تقویت اشتراکات و قابلیت‌ها از این موارد برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کنند.

وی تحقق این امر را در گرو استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از نیروهای فعال و فرهیخته در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها اعلام کرد و افزود: انتظار داریم در راستای عملیاتی کردن این امر از تمام ظرفیت‌ها، به ویژه اساتید، دانشجویان، طلاب و نظرات تحقیقی و کارشناسی آنها بهره لازم و کافی را ببریم و این امر محقق نخواهد شد مگر با همت جمعی و تلاش جهادی.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر یادآور شد: با تحقق این امر یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از مراکز حوزوی و دانشگاهی با فعال کردن دبیرخانه و ارائه نظرات کارشناسی با بهره‌مندی از تحقیقات میدانی و راهکارهای اساسی جامعه عمل خواهد پوشید که باید همه ما تلاش کنیم تا این امر محقق شود.

وی گفت: امروز دشمن تلاش دارد با پروژه نفوذ، توطئه‌ها و هجمه‌های متعدد زمینه را برای ایجاد تفرقه و بدبینی در جامعه فراهم کرده و اگر مصادیق وحدت در جامعه به‌خصوص قشر دانشگاهی و حوزوی لحاظ شود، قطعاً توطئه و تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: استکبار جهانی دریافته است که ضربه از بیرون  به ایران اسلامی میسر نیست و امروز دشمن وحدت و همدلی جامعه اسلامی را نشانه رفته و در این زمینه باید همه ما هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمن ندهیم و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر