کد خبر: 891486
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن از هر نکته کوچکی در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام بوده و در عرصه‌های مختلف پیام خود را با ابزار هنر انتقال داده است.
الیاس گلمحمدزاده در آیین معارفه مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف استکبار جهانی را شکست دهد، اظهار داشت: دشمن از هر نکته کوچکی در حال تلاش برای ضربه زدن به نظام بوده و در عرصه‌های مختلف پیام خود را با ابزار هنر انتقال داده است.

وی افزود: در این زمینه ما هم اگر می‌خواهیم از هویت و ارزش‌های والای خود دفاع کنیم، بهترین راهکار استفاده از ابزار هنر و تجهیز کردن جامعه به افراد مهم و انقلابی است که از آن طریق می‌توانیم جامعه را به سمت پاکی، معنویت و زیبایی واقعی به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام سوق دهیم.

گلمحمدزاده یادآور شد: هنرمندان در دوران مختلف انقلاب و دفاع مقدس، نقش مهم و ارزشمندی در اشاعه فرهنگ اسلامی، انقلابی بر عهده داشتند و از عهده آن نیز به خوبی برآمده اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود سازمان‌هایی چون بسیج هنرمندان می‌توان با انسجام، وحدت، هماهنگی ، تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف و با ارائه الگودهی برتر در قالب هنر، در راستای ترویج و تعمیق ارزش‌های اسلامی و انقلابی به توسعه و ترویج تفکر بسیجی دست یافت.

 

برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند ورود تفکر بسیجی به حوزه‌‌ی فرهنگ و هنر هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند ورود تفکر بسیجی به حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

محمد محمدپور گفت: حوزه فرهنگ و هنر، حوزه ژرف نگری است و نباید به صورت سطحی به آن نگاه کرد.

وی افزود: برای مصونیت دادن به جامعه و همچنین  برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرهنگی و مواجهه موثر با آن ها، نیازمند ورود تفکر بسیجی به این حوزه هستیم تا ارزش های اسلامی و انقلابی را در قالب هنر اشاعه دهیم و شاهد جامعه ای پاک و موفق باشیم.

محمدپور، بهره‌مندی از ابزار هنر برای ترویج آموزه های دینی و شیعی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر عرصه ترویج ارزش‌های اخلاقی و فضیلت‌های انسانی است؛ به عبارت دیگر برای گفتمان‌سازی پیام انقلاب، باید از ابزار فرهنگ و هنر بهره گیریم.

وی با اشاره به شاخصه‌های هنرمند بسیجی، تصریح کرد:‌ تخصص، در کنار تعهد یک هنرمند بسیجی، روح ایثارگری را در آثار وی جاری و ساری می‌سازد.

در این آیین "حامد شب خیز" به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان استان معرفی و از خدمات سرهنگ "هادی هاشمی" قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر