کد خبر: 891484
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
مدیر کل روابط عمومی طرح بین‌المللی مادران آسمانی گفت: نهمین دوره طرح بین‌المللی مادران آسمانی همزمان با روز مادر برگزار و از۳۰ هزار مادر شهید قدردانی می‌شود. 
به گزارش فارس، علی خاکی در نشست خبری اعلام برنامه‌های طرح بین‌المللی مادران آسمانی گفت: تاکنون هشت دوره از این طرح برگزار شده و قرار است نهمین دوره طرح مادران آسمانی با بازدید و قدرداني از حداقل 30 هزار مادر شهید در تهران،‌ شهرستان‌‌‌ها و کشورهای محور مقاومت اجرایی شود.  وی در توضیح بیشتر افزود: در ایام منتهی به ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، اعضای وابسته ستاد این طرح به نیابت از فرزند شهید با تهیه هدیه و تندیس، روز مادر را به وی تبریک می‌گویند.  خاکی گفت: تمایز اول طرح بین‌المللی مادران آسمانی با طرح‌های دیگر اجرا شده در کشور آن است که هر طرحی که در ایران اجرا شود، ابتدا همایشی برای آن برگزار مي‌شود و مادر شهید را به محل اجرای آن همایش می‌برند اما در طرح مادران آسمانی اعضای وابسته به ستاد این طرح به منزل مادر شهید مي‌روند و روز مادر را به نیابت از فرزند شهید به مادر شهید تبریک می‌گویند.  وی گفت: هر شخصی در هر نقطه‌ای از کشور که بنا دارد در روز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر این روز بزرگ را به مادر شهید تبریک بگوید، می‌تواند تا پنجم اسفند ضمن ثبت‌نام در سایت
 www. arsh. ir اسم و آدرس شهید را وارد کرده و ستاد بین‌المللی طرح مادران آسمانی هدایا و یادبودهای این طرح را آماده خواهد کرد و به نیابت از فرزند شهید تقدیم مادر شهید می‌کند.   وی افزود: مراسم افتتاحیه رسمی طرح بین‌المللی مادران آسمانی عصر پنج‌‌شنبه 28 دی‌ در فرهنگسرای اشراق با حضور سردار نقدی، معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار