کد خبر: 891456
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه آموزش به عنوان يك اولويت در نيروي انتظامي دنبال مي‌شود، گفت: با راه‌اندازي قرارگاه جهادي تربيت و آموزش به دنبال توجه به موضوع آموزش كاركنان بوده‌ايم و در اين مسير به موفقيت‌هايي دست يافته‌ايم هر چند تارسيدن به نقطه ايده‌آل فاصله وجود دارد. 
سردار حسين اشتري در حاشيه همايش ناجا و تمدن نوين اسلامي به خبرنگاران گفت: آموزش يكي از اولويت‌هاي پليس است و معتقديم بايد پليس حرفه‌اي داشته باشيم تا با رسيدن به پليس حرفه‌اي و در طراز انقلاب اسلامي بتوانيم مأموريت‌ها را سريع‌تر و دقيق‌تر به انجام برسانيم. 
رئيس پليس كشور در همايش ناجا و تمدن نوين اسلامي هم گفت: تعريف تمدن نوين اسلامي مبتني بر فرهنگ محمدي و الگوي ايراني اسلامي پيشرفته است. وي ادامه داد: براي رسيدن به تمدن نوين اسلامي شاخص هايي وجود دارد كه بايد براي نيل به آن، گام‌ها را زودتر برداريم و نمي‌توان از اكنون براي رسيدن به تمدن نوين اسلامي زمان مشخصي معين كرد. سردار اشتري گفت: الان در مرحله دولت اسلامي هستيم در برخي زمينه‌ها گام‌هاي خوبي در حوزه جامعه اسلامي برداشته شده، اقشار مختلف مردم خود را با جامعه اسلامي تطبيق داده‌اند و به سمت تمدن ملي و اسلامي حركت مي‌كنند. 
وي شرط تحقق تمدن اسلامي را رسيدن همه ابعاد با همديگر به اين ظرفيت عنوان كرد و گفت: قطعاً اين مسير زمان‌بر است و علماي بزرگوار، خبرگان و كارشناسان بايد در اين زمينه نظرات‌شان را ارائه دهند. فرمانده ناجا گفت: اميدوارم اين زمان طولاني نباشد و هرچه سريع‌تر بتوانيم به تمدن نوين اسلامي و ملي برسيم. 
سردار اشتري در بخشي ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به نقش نيروي انتظامي در تمدن اسلامي گفت: ما بايد ناجايي داشته باشيم كه پليس هم پيش روندگي و هم پيش برندگي داشته باشد.  وي گفت: در اين افق تمدن ناجا بايد مقتدر و گسترش يافته باشد. نيروهاي ما بايد مؤمن، جهادي، منسجم، پرچمدار عدالت و مدافع آن باشند، آسيب ناپذير و مردمي باشند و در داخل و منطقه الگو باشند. 
سردار اشتري گفت: اگر قصد معماري آينده نيروي انتظامي را داريم بايد گام به گام اين مراحل را طي كنيم و خودمان را با اين افق هماهنگ سازيم. 
وي با اشاره به اغتشاشات اخير هم گفت: در اغتشاشات اخير نيروي‌انتظامي برگرفته از تدابير مقام معظم رهبري كه بارها فرمودند بايد اقتدار توأم با رأفت و مهرباني داشته باشيد و من خودم بارها اين موضوع را تأكيد كردم ورود كرد.  فرمانده ناجا گفت: نيروي انتظامي امروز به لطف الهي محبوبيت ويژه‌اي بين مردم و مسئولان دارد، ما با اقتدارمان و عمل به توصيه مقام معظم رهبري توانستيم نقش مناسبي را در حوادث اخير ارائه دهيم. اين موفقيت حاصل تبعيت از مقام معظم رهبري بود.  وي گفت: تأكيد ما خويشتنداري پليس است و در حوادث اخير تأكيد كرديم از افراد آموزش ديده استفاده شود، دستگيري‌ها هم هدفمند بود و اقتدار ناجا بيش از پيش نمايان شد. وي گفت: در ديدار اخير با مقام معظم رهبري ايشان پنج‌بار از اقدامات مناسب ناجا تشكر كردند و فرمودند:  اقدامات شما اثرات خوبي داشته است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار