کد خبر: 891451
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
سخنگوي سابق شوراي شهر در واكنش به ادعاهاي نجفي:
سخنگوي سابق شوراي شهر تهران گفت: حرف‌هايي كه شهردار تهران در خصوص مديريت شهري در گذشته زده است، صحت ندارد. آقاي نجفي بيشتر شو بازي مي‌كند!
رضا تقي‌پور با اشاره گزارش شهردار تهران تحت‌عنوان سند تحويل و تحول شهرداري تهران اظهار كرد: اين گزارش كه طي هفته جاري ارائه شد، غيرمنصفانه و با غرض تهيه شده بود. 
وي تصريح كرد: به‌رغم اينكه مديريت شهري تلاش مي‌كند تا اطلاعات غلطي به شهروندان بدهد، اما آقايان بدانند كه سطح سواد و آگاهي شهروندان بسيار بالاست و متوجه مي‌شوند كه چه كساني اطلاعات غلط مي‌دهند.  سخنگوي سابق شوراي شهر تهران با اشاره به برخي از موارد اشاره شده در گزارش شهردار تهران گفت: در اين گزارش مواردي از جمله تخلفات مالي اشاره شده كه اين مطالب كاملاً مهندسي شده بود و اين در حالي است كه همه هزينه‌ها در حوزه مديريت شهري در گذشته توسط حسابرسان قسم خورده بررسي شده است.  تقي‌پور افزود: در دوره گذشته از مديريت شهري حتي حسابرسي‌هاي سال‌هاي قبل نيز انجام شد و جالب است كه دوستان در اين زمينه اطلاعاتي ندارند و اظهارنظر مي‌كنند.  وي اضافه كرد: حرف‌هايي كه توسط شهردار تهران هيچ سندي ندارد و بيشتر شبيه شو بود و انتظار مي‌رود دوستان به جاي اينگونه حرف‌ها به فكر شهر و شهروندان باشند و فعاليت خود را در سطح شهر شروع كنند.  گفتني است، پيرو اظهارات نجفي، شهردار تهران بسياري از اعضاي شوراي شهر فعلي و سابق، ادعاهاي وي را رد كرده و آنها را جهت‌دار، مغرضانه و بي‌سند قلمداد كرده و بر اين عقيده‌اند كه فرافكني شهردار تهران براي پرت شدن اذهان مردم از بي‌فعاليتي، خستگي و كم‌كاري مديريت فعلي شهري است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار