کد خبر: 891421
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال جمعه چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در حساس ترین دیدار استقلال در مشهد میهمان پدیده است. فولاد میزبان شاگردان مجید جلالی است.نفت در خانه پذیرای سیاه جامگان است و سپید رود با هدایت علی کریمی به مصاف سپاهان می رود.
در اولین دیدار نفت میزبان تیم مشکی پوشان است. نفت با ۱۷ امتیاز در رده ۱۳ قرار دارد و مشکی پوشان با هدایت رضا عنایتی با ۱۳ امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.
در دیگر بازی شاگردان علی کریمی در خانه میزبان سپاهان است.کریمی که دو هفته است هدایت سپید رود را بر عهده گرفته فقط توانسته یک امتیاز کسب کند . شاید کریمی از جدال با سپاهان خاطرات شیرینی داشته باشد . جایی که اولین برد لیگ برتری خود در مقام مربیگری را با تیم نفت و مقابل سپاهان به دست آورد .  این روزها البته شرایط به طور کامل متفاوت است . علی کریمی این بار در تیم پر طرفدار رشتی حضور دارد و باز هم به دنبال اولین برد خود با تیم جدیدش می باشد .
کریمی این روزها در هوای بارانی رشت ، تیمش را مهیای دیدار سخت با سپاهان می‌کند .آنها برای امیدوار شدن به بقا در لیگ برتر ، باید مقابل سپاهان نتیجه بگیرند و به همین علت است که کریمی حتی زیر بارش شدید باران هم تمرینات تیمش را با جدیت دنبال می کند .از طرف دیگر هواداران پر تعداد سپیدرود هم امیدوار به جادوی علی کریمی در تیمشان هستند تا اولین حضورشان در لیگ برتر ، سرانجام تلخی نداشته باشد .در آن سو سپاهان هم که اوضاع خوبی ندارد و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند با ۲۰ امتیاز در رده ۱۲ قرار دارد.
در سومین دیدار تیم فوتبال استقلال تهران هم در مشهد میهمان پدیده است. استقلال در دو دیدار گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشد و روند صعودی این تیم در جدول با وقفه رو به رو شده است. شفرسرمربی آبی ها که بعد از حضور او استقلال همواره روند صعودی در جدول داشت، با از دست دادن 4 امتیاز و ثبت تنها یک گل زده در دو دیدار قبلی، هواداران این تیم را نگران کرده است.این دیدار در ورزشگاه ثامن برگزار می شود این در حالی است که  پیش از این باشگاه پدیده درخواست کرده بود برای سهولت حضور هواداران بازی این تیم برابر استقلال در استادیوم مدرن امام رضا برگزار شود تا کسانی که به استادیوم می آیند از دیدن یک بازی با کیفیت لذت ببرند.اما ظاهرا با مخالفت استانداری استان خراسان رضوی روبرو شده اند.
در آخرین بازی هم فولاد خوزستان با پیکان دیدار می کند. پورموسوی مربی فولاد درباره بازی فردا گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد و باوجود اشتباهات داوری در آن مسابقه، شرایط تیم خوب است. تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم و تلاش می کنیم هفته به هفته بهتر شویم. امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت تر است ولی آماده بازی با پیکان هستیم.قصد نداریم قصاص قبل از جنایت کنیم ولی انتظارمان این بود که بعد از اتفاقاتی که در این سه هفته، داور باتجربه ای برای بازی با پیکان می گذاشتند که حرف و حدیثی باقی نماند. اینکه همیشه داوران جوان بازی های فولاد را سوت می زنند، خوشایند نیست بخصوص اینکه بازی با پیکان حساس است و به نوعی یک مسابقه ۶ امتیازی محسوب می شود. تیم های بالای جدول می خواهند باهم بازی کنند. ان شاءالله که مشکل خاصی پیش نیاید.انتظارمان این بود از باشگاه فولاد حمایت کنند و حداقل برای این بازی داور باتجربه بگذارند. قبول دارم شاید داور باتجربه هم اشتباه داشته باشد ولی الان حساسیت ایجاد شده است و انتظار می رود این حلقه حساسیت را از بین ببرند.


وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار